سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

87/8/23
6:7 ع

به گزارش "جهان" علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رییس جمهور در مطلبی که در وبلاگ خود منتشر کرده نسبت به جلسه استیضاح کردان انتقاد کرده و مدعی شده که وجدان ملت با این جلسه به درد آمده است!
 وی در این مطلب خود نکات بسیار جالب و در عین حال تعجب برانگیزی مطرح کرده که جای تامل بسیار دارد.
 وی جلسه روز سه شنبه را از لحاظ حقوقی مورد اشکال دانسته و بعد گفته این جلسه اشتباهی بود که نهیب پیامبر گونه رهبر عزیز انقلاب را نیز برانگیخت.
 متن کامل را اینجا بخوانید.

  

87/8/23
6:6 ع

به گزارش "جهان" سبزه بودن رنگ پوست زنان عرب موجب شده که تولیدکنندگان لوازم آرایش در کشورهای غربی برای فروش محصولات خود بویژه کرم‌های سفید کننده در کشورهای عرب رقابت شدیدی با هم داشته باشند.
بررسیهای انجام شده در این کشورها نشان می‌دهد که آمار استفاده از این محصولات طی چند سال گذشته رشد صعودی عجیبی داشته است.

کارشناسان لوازم بهداشتی و آرایشی معتقدند سبزه بودن زنان عرب موجب شده که بیشتر شرکت­های تولید کننده این گونه لوازم، از تصاویر زنانی سبزه­‌ای که درحال مصرف این محصولات هستند، برای تبلیغات خود استفاده کنند. 
در تبلیغات این شرکت‌ها به گونه‌ای به مخاطب القاء می‌شود که چهره زنان عرب قبل از استفاده از محصولات سفیدکننده عبوس و ناراحت است اما با استفاده از آنها به چهره‌هایی شاداب و زیبا تبدیل می‌شوند.
اینگونه تبلیغات و گرایش دختران و زنان عرب به محصولات اشاره شده تأثیر بسیاری بر فرهنگ کشورهای عربی داشته  بطوریکه این کشورها را در استفاده از محصولات آرایشی در رتبه اول دنیا قرار داده است.
اما نکته جالب اینجاست که این شرکت‌ها در کشورهای غربی تبلیغات ویژه‌ای برای فروش محصولاتی می کنند که زنان را برنزه می‌کند و در این تبلیغات زنان برنزه و دارای پوست سبزه، زیباتر و شاداب تر از زنان سفید نشان داده می‌شوند و همین موضوع باعث شده زنان سفیدپوست غربی و یا برخی کشورهای دیگر از جمله ایران به برنزه کردن پوست خود روی بیاورند.

«سمیه عبدقادر» آرایشگر یکی از آرایشگاه­های شهر«تیل برگ» هلند،در این باره می­گوید: «این تبلیغات نژاد پرستانه به گونه­ای است که گویا زنان سبزه، «غلام» یا «عبد» هستند. این در حالیست که همین شرکت­ها از سوی دیگر برای فروش سایر محصولات خود در میان زنان سفید، سعی می­کنند با تبلیغات ویژه، «برنزه کردن»؛ را مد روز تبدیل کرده و کم­کم آن را به فرهنگ تبدیل کننده به گونه­ای که برخی زنان حاضرند هزاران دلار خرج کنند که برنزه شوند.» 
این آرایشگر جوان در ادمه می­گوید: «امروزه غربی­ها برای فروش بیشتر از تصاویر زنان عریان که به گونه­ای خاص آرایش شده برای تبلیغ استفاده می­کنند و این عکس­ها به ­گونه­ای است که زنان می­پندارند که چنین نباشند، زیبا نیستند.»

  

87/8/23
6:4 ع

آزمایش موفق موشک زمین به زمین سجیل بازتاب‌های گسترده‌ای در محافل خبری جهان داشت.
 
به گزارش جهان، پایگاه خبری انگلیسی زبان وایرد نیوز در گزارش خود با بیان این که ایران موشک جدیدی را در نزدیکی مرز عراق آزمایش کرده است، نوشت: نیروهای سپاه پاسداران ایران، موشک جدیدی را در جریان مانور نظامی در شهر مریوان آزمایش کردند.

در ادامه گزارش این پایگاه خبری آمده است: ایران در پاسخ به مانور نظامی چندماه پیش رژیم صهیونیستی، این مانور نظامی را برگزار و موشک جدید را آزمایش کرده است.

خبرگزاری اسکای‌نیوز نیز در گزارش خود در این زمینه، با اشاره به این که برد این موشک تا مرزهای فلسطین اشغالی و همچنین پایگاه‌های آمریکا در خلیج فارس است، می‌نویسد: این موشک که دارای برد 1200 مایلی است، شباهت زیادی به موشک شهاب 3 ایران دارد.

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود با اشاره به واکنش مقامات کاخ سفید به آزمایش این موشک می‌نویسد: سخنگوی کاخ سفید آزمایش این موشک را مغایر با وظایف و تعهدات جمهوری اسلامی عنوان کرد!

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز با اشاره به این که موشک جدید ایرانی توانایی رسیدن به مرزهای اروپا را نیز داراست، نوشت: مقامات ایران اعلام کردند که نسل جدیدی از موشک زمین به زمین را با موفقیت آزمایش کردند، موشکی که از دقت بیشتری نسبت به انواع مشابه خود برخوردار است و برد آن تا قاره اروپا است.

 
در ادامه گزارش این خبرگزاری آمده است: این موشک از سوخت جامد استفاده می کند و دارای سرعت بالایی است، این در حالی است که موشک‌های دارای سوخت جامد از موشک‌های با سوخت مایع دقت بیشتری در رسیدن به هدف دارند.

دیلی تایمز نیز در گزارش خود با اشاره به این که برد موشک آزمایش شده توسط نیروهای نظامی ایران، تا رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در خلیج فارس می‌رسد، نوشت: مقامات ایرانی می‌گویند که این موشک را با اهداف دفاعی طراحی و تولید کرده‌اند.

این پایگاه خبری در ادامه گزارش خود با اشاره به سخنان محمدنجار می‌نویسد: وزیر دفاع ایران گفت که این موشک‌ از قابلیت‌های زیادی در اهداف دفاعی برخوردار است.

دیلی‌تایمز در بخش دیگری از گزارش خود به واکنش آمریکا به آزمایش موشکی ایران اشاره می‌کند و می نویسد: سخنگوی پنتاگون این آزمایش را نگران‌کننده خواند و از آن به عنوان توجیهی برای استقرار سپر دفاع ضدموشکی آمریکا در لهستان و جمهوری چک استفاده کرد.

سی.ان.ان نیز در گزارش مفصل خود در این زمینه می نویسد: ایران نسل جدیدی از موشک زمین به زمین را که با سوخت جامد کار می‌کند، با موفقیت ازمایش کرد، این موشک از دقت و سرعت بالاتری نسبت به موشک‌های مشابه خود برخوردار است.

این شبکه خبری در ادامه گزارش خود به سخنان وزیر دفاع ایران اشاره می‌کند و می‌نویسد: محمدنجار گفت که این موشک در داخل و با تلاش متخصصان هوافضای وزارت دفاع تولید شده است.

در بخش دیگری از گزارش سی.ان.ان آمده است: نام این موشک سجیل است که به معنای خاک خشک‌شده است، این نام در واقع به داستانی در یکی از سوره‌های قرآن کریم اشاره می‌کند که در آن به واقعه حمله فردی به خانه خدا و کشته‌شدن آن فرد و لشکرش توسط پرندگان و به وسیله خاک‌های خشک‌شده اشاره شده است.

در پایان گزارش این شبکه خبری آمده است: ایران از سال 1992 و پس از پایان جنگ ایران و عراق، تمام تجهیزات جنگی خود از جمله تانک، خودروی زرهی، هواپیمای جنگنده و موشک را در داخل و با کمک متخصصان داخلی ساخته و در این امر خودکفا شده است.


  

87/8/23
5:59 ع

داستان حضور «گلشیفته فراهانی» و حواشی بعضاً تأسف انگیزی که پیرامون حضورش در تازه ترین ساخته سینمایی «رایدلی اسکات» بوجود آمد تقریباً در ایران رو به فراموشی است اما عاقبت حضور سینمایی این بازیگر توانا، در ایران هنوز به نقطه قطعی خود نرسیده است.  
اگرچه پس از حضور بدون حجاب و خلاف عرف و فرهنگ ایرانی فراهانی روی فرش قرمز مراسم افتتاحیه فیلم «مجموعه دروغ ها» و مصاحبه منتشر شده از او، بسیاری رسانه ها، قطعیت نظرش را بر ماندن در آمریکا و ادامه فعالیت در سینمای هالیوود دانسته بودند، اما او کماکان بر این باور است که «ایران بهترین جایی است که یک فرد می تواند در آن زندگی کند و جایی است که یک نفر می تواند خوش بگذراند.»  
«گلشیفته فراهانی» که برای حضور در نشست پرسش و پاسخ فیلم «درخت گلابی» به دعوت داریوش مهرجوئی به لس آنجلس رفته بود، در مقابل این سئوال که آیا او درغرب خواهد ماندو یا اینکه به ایران باز خواهد گشت به حاضران گفت:«آدم از فردا هیچ خبری ندارد. شاید این حرف کمی فلسفی باشد ولی من کلاً در زندگی سعی می کنم به فردا فکر نکنم. در واقع مسئله ای که برای من پیش آمد به خاطر رفتن روی فرش قرمز بدون روسری بود که شاید اولین باری است که بعد از انقلاب رخ می دهد اما مسئله این است که من کارغیرقانونی نکرده ام و قوانین هر کشوری تا آنجایی که مرزهای آن کشور هستند صادق است، همانطور که می بینیم مهمان هایی هم که به ایران می آیند روسری سر می کنند.»
 

 
او در ادامه گفت:«به هر حال من همیشه یکی ازافتخاراتم این است که بتوانم سفیری خوب برای ایران باشم ، من در هر شرایطی به شدت عاشق ایران هستم، اما فردا همه چیز را مشخص می کند؛ من با پاسپورتم از ایران آمده ام و انشاءالله با همین پاسپورت هم به ایران بازخواهم گشت.»  
برنامه ای که فراهانی در آن این حرف ها را زد «شبی با داریوش مهرجویی» نام داشت که به همت بخش مطالعات خاورنزدیک دانشگاه لس آنجلس و برای این فیلمساز ایرانی برگزار شد. پس از نمایش فیلم «درخت گلابی» ازساخته های سال ???? این فیلمساز، او و بازیگر نقش اول فیلم، گلشیفته فراهانی به پرسش های حاضران در مورد این فیلم و سینمای ایران پاسخ گفتند.  
فراهانی بازیگر فیلم «سنتوری»(آخرین ساخته مهرجویی) هم هست که پس از بازی در فیلم هالیوودی «مجموعه دروغ ها» به کارگردانی «رایدلی اسکات» ظاهراً تصمیم به مهاجرت از ایران گرفته بود.  
این نخستین بار است که فراهانی، پس از حضور بدون حجاب بر فرش قرمز «مجموعه دروغ ها» در یک مکان عمومی حضور پیدا می کند و برخلاف خبرسازی رسانه های غربی برای بازگشت به ایران ابراز تمایل می کند.  
اگرچه تصمیم این بازیگر توانا برای بازگشت به ایران تصمیمی محترم و قابل تقدیر است اما آنچه خود او نیز باید برای پرداخت به آن همراهی و نیز صداقت کامل را داشته باشد، لزوم پرداخت حقوقی به کیفیت حضور خارج از عرفش در برابر رسانه هاست.  
بحث بر سر این نیست که از لحاظ حقوقی کاری خارج از چارچوب قانونی، صورت گرفته باشد یا نه بلکه بحث این است که اگر فراهانی خود را «سفیر فرهنگ ایران» می داند پربیراه نیست که از او نه فقط پایبندی به قانون که احترام و تأسی به عرف و اخلاق و مذهب هم میهنان را هم مطالبه کنیم. او نیز حتماً می داند که امروز، تنها یک شخصیت حقیقی نیست؛ که بازیگری از «سینمای ایران» است که باورها و اعتقادات یک کشور را در حضورهای بین المللی خود نمایندگی می کند. این دیگر نه یک «انتخاب» برای بازیگر که یک «واقعیت» برای اوست.

  

87/8/23
5:54 ع

آیت الله مکارم شیرازی:
در برابر اهانت کنندگان به قرآن سکوت نمی‌کنیم

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با انتقاد شدید از اهانت به قرآن تصریح کرد: مسؤولان در برابر اهانت کنندگان به قرآن موضع بگیرند، ما در برابر آنها سکوت نخواهیم کرد.
به گزارش "رسا" حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، امروز در دیدار با طلاب، دانشجویان،‌ سپاهیان و اقشار مختلف مردم گفت: اهانت به قرآن، دل علاقه‌مندان به قرآن را آتش زد.
وی به تشریح چگونگی اهانت به قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: همایشی که در تهران برای تشویق گردشگران تشکیل شده است؛ آن‌گونه که در اخبار و جراید نقل شده و حاضران در این جلسه نیز تأیید کرده‌اند؛ در آغاز این برنامه، قرائت قرآن در حالی خوانده ‌شده است که برای رساندن قرآن به قاری، گروهی از زنان با لباس محلی و دف‌زنان، قرآن را در داخل سینی گذاشته و به قاری ‌رساندند و پس از پایان قرائت قرآن، این حرکت را تکرار کردند.
این مرجع تقلید تأکید کرد: هیچ فرد عاقلی چنین حرکتی را انجام نمی‌دهد، مملکت به چه سویی می‌رود؟ اگر بنا است که کار خلاف شود، قرآن را از این مسائل جدا کنند.
وی تصریح کرد: اگر زمان شاه چنین حرکتی صورت می‌گرفت، فریاد همه بلند می‌شد،‌ من نمی‌دانم، چرا با قرآن بازی می‌کنند! پایه و اساس جمهوری اسلامی بر اساس قرآن است، اگر با قرآن و دین این‌گونه برخورد شود با دیگر مسائل چه برخوردی خواهد شد.
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: اگر این خبر منتشر نمی‌شد، به خود اجازه نمی‌دادم، این خبر را اعلام کنم،‌ شرم‌آور است، من به عنوان خادم قرآن که تمام عمر خود را در راه قرآن و مطالعه آن گذاشته‌ام، ناچارم بگویم این مسأله پیش آمده شرم‌آور است‌.
وی تأکید کرد: عوامل این مسأله چه کسانی بوده‌اند! مبادا این مسأله دوباره تکرار شود، مسؤولان از انجام چنین عملی اعلام بیزاری کنند و در برابر آن موضع بگیرند.
این مرجع تقلید ابراز داشت: غیرت اسلامی ما اجازه نمی‌دهد در برابر این حرکت خاموش بنشینیم، ما وظیفه داریم به مردم اعلام کنیم؛ زیرا در برابر حفظ قرآن و دین مردم مسئولیم، بسیاری از مردم نسبت به سکوت در برابر این حرکت به ما گلایه کردند.
اهانت به قرآن قابل تحمل نیست
حرکتی استثنایی در همایش گردشگری!


  

87/8/23
5:27 ع

در پی استیضاح و برکناری دکتر عوضعلی کردان از وزارت کشور، دکترمحمود احمدی نژاد طی حکمی وی را به سمت ریاست ستاد ساماندهی سایت ها منصوب نمود.

به گزارش خبرنگار ما از دفتر ریاست جمهوری، دکتر احمدی نژاد بلافاصله پس از اعلام رای عدم اعتماد مجلس به دکتر کردان، حکم وی را ابلاغ نمود و دکتر کردان مستقیما از ساختمان مجلس در بهارستان به سمت ستاد ساماندهی سایت ها در خیابان بهشتی عزیمت نمود.

در پی این انتصاب، دقایقی پس از رسیدن دکتر کردان به محل ساختمان ستاد ساماندهی سایت ها، سایت های الف، تابناک، عصرایران، فردا، فرارو، جهان نیوز و روزنامه کیهان فیلتر شدند.

ستاد ساماندهی سایتها در ایران مسئولیت شناسایی و فیلتر سایت های غیر مجاز را بر عهده دارد.

بر طبق آخرین اخبار، تا کنون سه هزار وبلاگ و چهارصد و بیست سایت خبری که در آنها نسبت به مدرک دکتر کردان تردید شده بود فیلتر شده اند.
ورود به سایت دانشگاه آکسفورد نیز غیرمجاز اعلام شده و بازدیدکنندگان از این سایت تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

همچنین سایت "آموزش جعل مدرک" (kordanitzeh.com) که تا پیش از این فیلتر بود در راستای کمک به ارتقای سطح علمی مدیران کشور بازگشایی شد.

شنیده ها حاکی از آن است که خبرنگاران و مسئولان سایت الف که نخستین بار مساله تردید نسبت به مدرک دانشگاهی دکتر کردان را مطرح کرده بودند هم اکنون متواری بوده و سردبیر این سایت که قصد داشت خودش را از بالای برج میلاد به پایین اندازد توسط حراست این برج دستگیر شد.

خبرنگار آی طنز نیوز گزارش داد که هم اکنون جنب و جوش عظیمی در وبلاگستان فارسی در جریان است و بسیاری از بلاگرها اقدام به پاک کردن آرشیو خود نموده اند.

خبرفوری
هم اکنون خبر رسید که سایت شخصی بیژن نوباوه، یکی از طراحان اصلی استضاح مورد بمب گذاری و انفجار قرار گرفت. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

منبع: آی طنز


  

87/8/23
5:12 ع

نسل جدید موشک زمین به زمین جمهوری اسلامی ایران با نام «سجیل» با موفقیت شلیک شد. این موشک دو مرحله ای دارای دو موتور سوخت جامد مرکب است و از قابلیت‌های فوق العاده و بالای برخوردار است. از ویژگی‌های دیگر این موشک و سیستم پرتاب آن و سرعت بسیار بالا برای استقرار، پرتاب و خروج از محل پرتاب می‌باشد. وزیر دفاع تاکید کرده است که آزمایش موشک سجیل از سال قبل برنامه ریزی و تنظیم شده بود و هیچ ارتباطی با تحولات اخیر منطقه ای و بین المللی ندارد.

  

87/8/23
4:52 ع

در حالی که احزاب و گروه‌های غربگرای لبنانی با تحریف یکی از مواضع رهبری ایران می‌کوشند لبنان را خط مقدم درگیری تهران و واشینگتن معرفی کنند و جنبش فراگیر مقاومت را تا حد یکی از ابزارهای سیاسی جمهوری اسلامی تنزل دهند؛ سید حسن نصرالله در سخنرانی امروز خود بار دیگر صراحتاً به این مساله پرداخت.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، دبیرکل جنبش مقاومت لبنان در سخنرانی امروز سه‌شنبه خود که به مناسبت روز شهید در حومه جنوبی بیروت برگزار شد، گفت: «دلیل اصلی شکست آمریکا در این برنامه‌ها تنها به ملت‌ها و جنبش‌های مقاومت منطقه باز می‌گردد. متاسفانه علیرغم توضیحات مکرر، برخی اصرار دارند که امام سید علی خامنه‌ای گفته است ما آمریکا را در لبنان شکست می‌دهیم در حالیکه وی چنین سخنی نگفته است. ایشان گفتند که آمریکا در لبنان شکست خواهد خورد». 

نصرالله افزود: «آیت‌الله خامنه‌ای قدرت‌ ملت‌های منطقه را به خوبی می‌داند و انتظار دارد که این ملت‌ها آمریکا را شکست دهند. ایران هیچگاه از لبنان برای شکست دادن طرح آمریکا استفاده نکرده است؛ بلکه این ملت لبنان است که ضرر اصلی را از طرح آمریکا می‌بیند».
 


این تکذیبیه نصرالله که قبلاً نیز با ادبیاتی متفاوت تکرار شده، پاسخی صریح به اصرار برخی چهره‌های غربگرای لبنان است که با تحریف یکی از مواضع رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنند لبنان را خط مقدم درگیری ایران و آمریکا معرفی کنند. این گروه با طرح این ادعا که «لبنان به عرصه‌ای برای زورآزمایی ایران و آمریکا تبدیل شده و حزب‌الله لبنان یکی از ابزارهای سیاسی جمهوری اسلامی در این زورآزمایی است» می‌کوشند شان و جایگاه فراگیر جنبش مقاومت را تنزل داده و مشکل و صورت مساله اصلی یعنی «اسرائیل» را در حاشیه قرار دهند.

نصرالله در این سخنرانی، انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را نیز «محاکمه دولت جرج بوش توسط مردم آمریکا» خواند و از کسانی که تصور می‌کنند با انتخاب باراک اوباما تغییر عمده‌ای در سیاست‌های کاخ سفید روی خواهد داد، با ظرافت انتقاد کرد. وی همچنین از عربستان، ایران، سوریه و تمامی کشورهای اسلامی و عربی خواست از حضور «شیمون پرز» و دیگر مقامات اسرائیلی در کنفرانس گفتگوی ادیان و تمدن‌ها که قرار است با دعوت عربستان برگزار گردد، ممانعت به عمل آورند.


متن کامل سخنرانی امروز سه‌شنبه (21 آبان) سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت لبنان را [اینجا] بخوانید.
  

87/8/23
4:50 ع

یکی از مراجع عظام تقلید، «اهانت» به ساحت مقدس قرآن کریم در همایش اخیر سازمان گردشگری و میراث فرهنگی را به شدت محکوم کرد و با تسلیت این «مصیبت» به حضرت ولی عصر (عج) و همه علاقه‌مندان دین و اسلام و کشور و نظام، هشدار داد «کسی که مسؤول این سازمان است صلاحیت ندارد در این جایگاه باشد». 

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز به نقل از دفتر این مرجع تقلید و خبرگزاری رسا؛ حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، امروز چهارشنبه (22 آبان 87) در درس خارج فقه خود «اهانت و جسارت» در یک همایش مربوط به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به ساحت مقدس قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: کسانی که به مقدسات توهین کرده‌اند، قلب مقدس امام رئوف و مهربان، حضرت بقیة‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف را آزرده خاطر کردند. وی تاکید کرد: اهانت به قرآن قابل تحمل نیست و کسی که مسؤول این سازمان است صلاحیت ندارد در این جایگاه باشد. 


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، نظام اسلامی را حاصل زحمات و ایثارگری‌های بی‌شمار دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی با تقدیم خون پاک هزاران شهید و ایثارگری جانبازان و آزادگان و برای اعلای کلمه اسلام و حاکمیت دین و احیای ارزش‌های اسلامی محقق شده است و این اشخاص صلاحیت ندارند در مصدر کار باشند. چنین رفتارهایی، علناً اهانت به احکام دین و قرآن است. 

این مرجع تقلید شیعیان به ویژگی‌های مدیر در نظام اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: باید غم‌خوارترین مردم نسبت به دین ونظام و جامعه بر سر کار باشند، در رأس سازمان میراث فرهنگی باید از متدین‌ترین و صالح‌ترین افراد باشد تا بتواند حتی بر روی گردشگران تاثیر فرهنگی بگذارد نه اینکه خود تحت تاثیر آنان قرار گیرد، این سازمان اگر زیر نظر افراد متدین نباشد اخلاق و فرهنگ جامعه را به خطر می‌اندازد. 

وی بروز چنین رفتارهایی را برای حاکمیت اسلامی نگران کننده دانست و ادامه داد: بدانید اگر باب این مسائل باز شد دیگر توقف پذیر نیست و بی اعتنایی به این گونه مطالب و عدم توجه به هویت اسلامی، گریبانگیر همه خواهد شد.

این مرجع تقلید، امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف مهم روحانیت و همگان دانست و اظهار داشت: همه مسؤولند، بدانید قلب امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از این اعمال متأثر می‌شود.

وی با عرض تسلیت به پیشگاه مقدس امام زمان تاکید کرد: اینجانب این مصیبت را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه علاقه‌مندان به دین و اسلام و کشور و نظام، تسلیت می‌گویم، انسان متحیرست که از این اعمال به چه کسی شکایت ببرد. اللهم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة امامنا و کثرة عدونا و شدة الفتن بنا 


ماجرا چه بود؟
بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهان» که وابسته به طیف اصولگرایان تحولخواه در مجلس شورای اسلامی است؛ در همایشی که شنبه این هفته (19 آبان) در سالن اجتماعات برج سفید به میزبانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد اتفاقی افتاد که در کشور بی سابقه بود. 

به نوشته این سایت؛ در این همایش در حضور اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و در عین «تعجب» حاضران؛ هنگام شروع مراسم و قبل از تلاوت قرآن، 12 خانم با لباس محلی دف زنان روی سن آمدند و در حالی که قرآن را در سینی گذاشته بودند با حالات ریتمیک، قرآن را به قاری تحویل داده و سن را ترک کردند و سپس قاری مراسم (که از قاریان مشهور کشور می‌باشد) شروع به تلاوت قرآن کرد. پس از پایان تلاوت قرآن، دوباره این افراد به همان صورت روی سن آمدند و در حالی که دف می‌زدند قرآن را تحویل گرفته و سن را ترک کردند. 

گفتنی است رسانه‌هایی مانند شهاب‌نیوز با توجه به حساسیت مساله از بازنشر اصل خبر تا امروز خودداری کرده و امیدوار بودند صحت این خبر از سوی سازمان تحت مدیریت آقای مشایی تکذیب شود؛ هر چند که این خبر بازتاب وسیعی در بسیاری از روزنامه‌ها و سایت‌های اینترنتی پیدا کرد. در حالی که متاسفانه سازمان گردشگری تاکنون از تکذیب این خبر خودداری کرده است؛ موضع‌گیری شدیداللحن امروز چهارشنبه یکی از مراجع عظام تقلید این احتمال را به وجود می‌آورد که بار دیگر بحرانی فراگیر در کشور به خاطر اقدامات سازمان تحت نظر آقای مشایی ایجاد شود.


اخبار مرتبط:
ورود بی‌سابقه مراجع تقلید به ماجرای مشایی؛ فتاوای صریح آیات عظام [
اینجا]
تاکید یکی دیگر از مراجع عظام تقلید بر عزل مشایی [
اینجا]
«نه» محکم احمدی‌نژاد به مراجع تقلید، خبرگان، و خیل عظیم منتقدان [
اینجا]
تکذیب دیدار مدیران مشایی با آیت‌الله بهجت [
اینجا]
تصمیم مهم 3 تن از مراجع عظام درباره نحوه تعامل با دولت نهم [
اینجا]
دو فتوای دیگر درباره اظهارات مشایی [
اینجا]
انتقاد مدیر حوزه علمیه از واکنش ضعیف به اظهارات مشایی [
اینجا]
ختم بحران: نهیب رهبر انقلاب و عذرخواهی دیر هنگام رحیم مشایی [
اینجا]


  

87/8/23
4:47 ع

یک دیپلمات ایرانی صبح امروز پنج‌شنبه توسط افراد مسلح ناشناس در پیشاور مرکز ایالت سرحد پاکستان ربوده شد و محافظ وی نیز به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، خبرگزاری‌های رسمی ایران و پاکستان اعلام کردند افراد مسلح ناشناس ساعت 8 صبح امروز پنج‌شنبه به وقت محلی پاکستان، «حجت‌الله اطهر زاده» دیپلمات جمهوری اسلامی ایران را به هنگام خروج از منزل ربودند. 

خبرگزاری فارس به نقل از منابع خود اعلام کرده است: «زمانی که اطهرزاده در منطقه «حیات آباد» شهر پیشاور در حال خروج از منزل شخصی بود، 10 فرد مسلح ناشناس با یورش به سوی او، «سجاد حسین» محافظ شخصی او را به قتل رساندند و راننده را به همراه اطهرزاده گروگان گرفتند». 
ادامه مطلب و تصاویر... کلیک کنید...
  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ