سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/4/27
9:36 ص

روزنامه کارگزاران در مطلبی به بیان جلسه سران قوا در حضور رهبر معظم انقلاب پرداخت.

به گزارش «فردا»، در این مطلب آمده است: یکی از شب‌های پاییز 1382 سران سه قوه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه نهایی هدفمند کردن یارانه سوخت را در حضور مقام معظم رهبری برگزار کردند.

در آن نشست محمد ستاری‌فر رئیس وقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گزارش مبسوطی از روند ناعادلانه تخصیص یارانه به حامل‌های انرژی ارائه کرد و از سناریوهای مختلف آزادسازی نرخ سوخت سخن گفت. اصرار دولت بر طرح بحث در سطح سران قوا از این رو منطقی به نظر می‌رسید که به اعتقاد عرف کارشناسان، آزادسازی قیمت سوخت مهم‌ترین جراحی اقتصاد ایران و تصمیمی چند‌وجهی به شمار می‌رفت. دلواپسی از عواقب اجتماعی و سیاسی گران شدن بنزین موجب شده بود تا خاتمی اجرای آن را به اجماع سران مشروط کند. قبل از آن شب و از جلسات قبلی که در سطح سران برگزار می‌شد، خبر رسیده بود که جز رئیس قوه قضائیه موافقت سایر اعضای جلسه برای آزادسازی قیمت بنزین جلب شده و خاتمی و هاشمی و کروبی به ضرورت این امر پی برده‌اند.

گفته می‌شد آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی هم که ابتدا متاثر از نظرات مشاور اقتصادی آن روز خود (پرویز داوودی) نظر مساعدی روی طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نداشت، به مرور و با شنیدن استدلال‌های کارشناسی رویکرد مساعدتری نسبت به موضوع پیدا کرده است. در آن نشست طولانی که از غروب آفتاب تا آستانه نیمه‌شب ادامه پیدا کرد، پرسیده شد، با اجرای گام به گام هدفمند کردن یارانه سوخت (همان چیزی که بعدها در برنامه چهارم آمد و توسط مجلس هفتم حذف شد) قیمت بنزین چقدر خواهد شد؟

این مطلب در ادامه نوشته است: ستاری‌فر با اعلام عددی حدود 250 تومان تصدیق می‌کند که با توجه به نرخ‌های جهانی آن روز در صورت حذف کامل یارانه، بنزین آزاد به بهای هر لیتر 400 تومان قابل عرضه است. در ادامه نشست بحث به سر‌جمع یارانه سوخت و سهم هر ایرانی در صورت توزیع سرانه آن می‌رسد. در میانه مباحثه بر سر شقوق مختلف و سناریوهای گوناگون هدفمند کردن یارانه سوخت، از عدد 50 هزار تومان به عنوان میزان یارانه قابل پرداخت به هر شهروندی که به سن قانونی رسیده، یاد می‌شود.

جلسه با حصول تفاهم ضمنی، دیرهنگام به پایان می‌رسد و حاضران دفتر مقام معظم رهبری را ترک می‌کنند. خاتمی و معاونش قدم‌زنان در محوطه پاستور به سوی نهاد ریاست جمهوری می‌رفتند که با صدای کروبی از حرکت باز‌می‌ایستند.

کروبی دو سال قبل از انتخابات نهم ریاست‌جمهوری در حالی که راننده‌اش پای پله‌ها منتظر ایستاده بود در تاریکی خود را به رئیس‌جمهور و رئیس سازمان می‌رساند و می‌پرسد: «گفتید سهم هر نفر چقدر می‌شود؟» و سپس عدد 50 هزار تومان را روی تکه کاغذی که از جیب بیرون می‌آورد یادداشت کرده و عازم منزل می‌شود.

کارگزاران دروغ شاخدار می گوید

دفتر حجت الاسلام مهدی کروبی نسبت به بخشی از یک مطلب روزنامه کارگزاران واکنش نشان داد و آنرا دروغی شاخدار عنوان کرد.

به گزارش «فردا»، در این مطلب که به نحوه طرح شعار انتخاباتی حجت الاسلام مهدی کروبی مبنی بر پرداخت 50 هزار تومان پول به مردم در صورت انتخاب شدن پرداخته بود، عنوان شده بود که وی این شعار را از حاصل جلسه سران قوا و مسئول سازمان برنامه و بودجه اخذ کرده است.

در جوابیه دفتر دبیر کل حزب اعتماد ملی که در روزنامه اعتماد ملی منتشر شده آمده است:

دفتر مهدی کروبی در پاسخ به مطلب <ادامه داستان 50 هزار تومان> در شماره دیروز روزنامه کارگزاران اعلا‌م کرد که طرح پرداخت 50 هزار تومان به عنوان میزان یارانه قابل پرداخت به هر شهروندایرانی هیچگاه درجلسه سران سه قوه بحث نشده است. در این توضیح آمده است: اطلا‌عات استفاده شده در این یادداشت از آن جهت به <خسن و خسین، سه دختر معاویه> شبیه است که اولا‌ جناب آقای دکتر محمد ستاری‌فر هیچگاه درجلسه سران سه قوه حضور پیدا نکرده است ثانیا طرح پرداخت 50 هزار تومان به عنوان میزان یارانه قابل پرداخت به هر شهروند ایرانی نیز هیچگاه درجلسه سران سه قوه بحث نشده است.

این توضیح می‌افزاید: ضمن اینکه نگارنده مطلب که در دوران انتخابات ریاست‌جمهوری در روزنامه شرق فعالیت داشته‌اند قطعا تیتر یک آن روزنامه که به گفت‌وگوی آقای بهروز افخمی با جناب آقای مهدی کروبی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اختصاص داشت را به خاطر دارند که در آن، وعده کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری برای پرداخت 50 هزار تومان به صورت نقدی برای اولین بار در آنجا مطرح شده بود. این طرح البته پیش ازطرح در روزنامه شرق توسط مشاوران آقای کروبی در ستاد انتخاباتی ایشان مطرح شده بود و حتی یک بار دیگر نیز در همان روزنامه تیتر یک شد.
 
این توضیح می‌افزاید: از آنجا که سردبیر محترم روزنامه کارگزاران در تماسی تلفنی اعلا‌م داشته‌اند که جناب آقای ستاری‌فر این اطلا‌عات را در اختیار نویسنده قرار داده‌اند از جناب آقای ستاری‌فر تقاضا داریم که با مستندات خود و شرح صحیح، چنین جلسه‌ای را برای خوانندگان روزنامه کارگزاران تشریح کنند تا خدای ناکرده مسائل تاریخی با تحریف‌های سیاسی مواجه نشود.

  

87/4/7
4:29 ع


به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس گنجی در بخش دوم مقاله «همجنس‌گرایی: اقلیتی ناحق؟ و فاقد حقوق!؟ » که مستقیما در پاسخ به آرای «محسن
کدیور» درباره عدم جواز عقلی و شرعی همجنس‌گرایی در روشنفکری دینی نوشته شده پس از ذکر آرای او می‌نویسد:کدیور می‌گوید مجازات شدید هم‌جنس‌گرایان از احکام ثابت و دائمی شرعی است. ملاک و معیار تمایز احکام موقت از دائمی چیست تا بر اساس آن ملاک گفته شود مسأله‌ای جزو احکام دائمی اسلام است؟کدیور می‌گوید مسلمانی مطلقاً با هم‌جنس‌گرایی نمی‌سازد. ملاک و معیار مسلمانی چیست تا بر مبنای آن ملاک بفهیمم چه چیز با مسلمانی سازگار است و چه چیز ناسازگار؟ 
گنجی در این مقاله می‌افزاید: کدیور هم‌جنس‌گرایی را امری غیرعقلانی، غیرانسانی، انحراف از مسیر صحیح بشری و تأسف بار به شمار می‌آورد. اما هیچ دلیلی برای موجه کردن مدعای خود ارائه نمی‌کند. پرسش این است: مسیر صحیح بشری چیست؟ مگر فقط یک راه صحیح وجود دارد که بشریت باید آن را طی کند؟ آیا نفی پلورالیسم و قبول انحصار گرایی معرفتی و اجتماعی لازمه‌ی منطقی این مدعا نیست؟ 
تا آن‌جا که من می‌فهمم، هر رفتاری که از آدمیان سر می‌زند (خوب و بد) عملی انسانی است؛ نه غیرانسانی یا حیوانی. انسان همان موجودی است که در تاریخ خود را محقق کرده (انسان واقعی مطابق تعاریف پسینی a posteriori) نه انسانی آرمانی که وجود خارجی ندارد (انسان خیالی مطابق تعاریف پیشینی a priori) 
گنجی تصریح می کند: هم‌جنس‌گرایی همان قدر انسانی است که ناهم‌جنس‌گرایی. عدالت‌ورزی همان قدر انسانی است که ظلم و بیداد. با این تفاوت که عدالت از نظر اخلاقی فضیلت است و ظلم رذیلت. 


  

87/4/7
4:11 ع

فاطمه رجبی امروز در سایت شخصی‌‌اش بار دیگر با بیان برخی اتهامات به برخی از شخصیت‌های کشور و نظام، نوشت: از قالی‌باف علاوه بر شعار انتخاباتی ریاست‌جمهوری، در عمل در شهرداری تهران، پای‌بندی به رفتار رضاخانی را نشان داده است. از قلع و قمع گل و گیاه تا بریدن درختان و کندن و شخم‌زدن آسفالت و جدول تازه‌ساز، که همه و همه با بیت‌المال برای اهداف غرضمند سیاسی به انجام رسیده است. «فرهنگ رضاخانی» در شهرداری تهران را نیز باید در تبلیغات عید فطر با دختران بی‌فرهنگ مأمور قالی‌باف دید و «پرویز تناولی‌اش» و موارد متعدد دیگر! هیچ گلایه‌ای از قالی‌باف نیست. زیرا او مانند دیگر نظامیان مستعفی و بازنشسته یک شبه رجل سیاسی شده و شیفته قدرت، به «فقد هویت» دچار است، و البته دوستدار «مدرن‌نشان‌داده شدن» و «پسند آمریکا و انگلیس» و ...! مگر برنامه تبلیغاتی فرهنگ‌سوز او در انتخابات که تا 70 میلیارد تومان تخمین زده می‌شد، الگو گرفته از «بلر» نخست‌وزیر منحوس و معزول انگلیس نبود! مگر سفرهای پی در پی بدون دلیل و بی‌سابقه او در شهردار تهران به پاریس و سوئیس و دیگر نقاط اروپا با هزینه ملت، او را در پی کسب قدرت با «حمایت بیگانگان « نشان نمی‌دهد. «فقد هویت» دردی بی‌درمان است. و از این روی علاوه بر «هاشمی» و «خاتمی»، «کروبی» را هم جزء امدادگران و عقبه داخلی قالی‌باف می‌کند. به این همه شعور و درک و بینش و خردگرایی باید چه نثار کرد؟ همان ابزار احساسات بی‌شائبه نفرت‌انگیز مردمی نسبت به شهرداری قالی‌باف را

لجن‌پراکنی صهیونیستی روزنامه «تهران امروز» «علیه رئیس‌جمهور، باورهای امام زمانی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف او، نقی هولوکاست و محورهای بالنده گفتمانی وی، روسیاهی رضاخانی را می‌رساند، که در «انجام وظیفه برای موساد و سیا» سنگ‌تمام گذاشته است.

واقعاً منابع مالی «قالی‌باف» کجاست و چیست؟ آیا او هم مانند هاشمی به ستادهای خود جوشی؟!! و هزینه دوران انتخابات تکیه دارد؟ یک‌بار محسن رضایی در انتخابات نهم، اشاره به مخارج هنگفت انتخاباتی برخی نامزدها از فروش موادمخدر کرد.»

اما امروز چه؟ راه‌اندازی و گرداندن سه روزنامه و ده‌ها سایت از چه منابع مالی داخلی و خارجی تغذیه می‌شود؟ بهترین احتمال آن است که «بیت‌المال را از شهرداری تهران» منبع آن بدانیم. واقعاً شاهکار اعضای شورای سوم تهران در انتخاب و ابقای این «امین» برای اموال مردم از «توبیخ و استیضاح» هم می‌گذرد. هیچ‌یک از آنها هم لابد پاسخ‌گوی خداوند نخواهند بود. زیرا مردم را هم لایق پاسخ‌گویی به فجایع انجام یافته توسط شهرداری تهران نمی‌دانند. آیا مدیر رضاخانی اگر لایق منتخبان او در شورای شهر است، برای مردم تهران هم صالح است؟

اینکه «وردی‌نژاد» نظامی پیشین که با خمپاره و موشک صهیونیستی روزنامه «ایران» و خبرگزاری جمهوری دولت خاتمی «اسلام» و «انقلاب اسلامی»، «امام خمینی» و «بسیج پرافتخار او» را، گلوله‌باران می‌کرد و اینک به گونه‌ای نماینده قالیباف در فرهنگ‌سوزی شده، تجمع «رضاخانی»ها را اعلان می‌کند. نه چیز دیگر!

از بقیه اعضا که در روزنامه‌ها، نامبرده شده‌اند، یکی «عنصری پست و ذلیل» است که در سال 84، امید فراوانی به «اعمال نفوذ»ها برای «ریاست ایرنا» داشت به همین جهت در جلساتی «مجیزگویی احمدی‌نژاد را چنان می‌کرد که کلمات و واژگانش فقط تهوع‌آور بود»! مثلاً: «این مرد- احمدی‌نژاد- مغناطیسی دارد که هرکس را که از کنار او رد بشود جذب می‌کند. من در سفر ریاض این مهم را به عینه دیدم.» اف بر عناصر ذلیل و قدرت‌طلب! لابد آن مغناطیس امروز به قالی‌باف سرایت کرده، هرچند همان روزها آگاهان با وحشت این عنصر را مزدور قالی‌باف این «فاقد هویت» می‌دانستند! همان‌کس که در سازمان تبلیغات هم گل می‌کاشت و ...

بدیهی است «فرهنگ رضاخانی» جز «بی‌دادگری» ثمری نخواهد داشت. بنا بر اخبار منتشره، قالی‌باف، معاونانش، ایادیش و نزدیکانش، با «پول به یغما برده از شهرداری تهران» در حرکات رضاخانی، جز به مدح و ثنای سلطنت‌پرستان پس از انقلاب، آنها که مافیای قدرت و ثروت را در هزار فامیل ایجاد کرده‌اند، چشم نباید داشته باشد.

آنچه قالی‌باف می‌کارد، علاوه بر فرهنگ‌سوزی، نفرت و انزجار بیش از پیش ملتی با فرهنگ است که «رضاخان پالانی»، «رضاخان قلدر» و «رضاخان حزب‌اللهی» را در زباله‌دان تاریخ دفن کرده و خواهد کرد. قطعاً رضاخان حتی با دزدیدن واژه حزب الله با عدم صلاحیت دینی و سیاسی همراه است، و دست و پازدن‌های مرگبار به او کمکی نخواهد کرد.


  

87/4/1
11:23 ص

تصاویری از عملیات اخیر گروه تروریستی جندالله

فرمانده چگونگی حمله به قرارگاه را برای مبارزین شرح می دهد. فرماندهی این عملیات خود رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ بر عهده داشتند.


فرماندهی این عملیات خود رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ بر عهده داشتند.


تصاویری از عملیات اخیر گروه تروریستی جندالله



 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ