سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

88/1/31
5:52 ع

معاون رئیس کمیته آبادانی مسجدالاقصی و قبةالصخره نسبت به حفاریهای رژیم صهیونیستها در مسجدالاقصی هشدار داد و گفت: مسجدالاقصی با نخستین زمین لرزه طبیعی یا ساختگی فرو می‌ریزد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلامیک نیوز، رائف نجم معاون رئیس کمیته آبادانی مسجدالاقصی و قبةالصخره ضمن هشدار نسبت به حفاریهایی که رژیم اشغالگر اسرائیل در مسجدالاقصی انجام می دهد، اظهار داشت که این حفاریها به شکل خطرناکی بر آثار تاریخی و دینی و میراث اسلامی شهر قدس تأثیرگذار هستند.
معاون رئیس کمیته آبادانی مسجدالاقصی و قبةالصخره با تأکید بر اینکه صهیونیستها در صدد هستند تا مسجدالاقصی را از بین ببرند و هیکل موهوم را جایگزین کنند، افزود: نخستین زمین لرزه طبیعی یا ساختگی منجر به فروپاشی مسجدالاقصی می شود و زمینه ای خواهد شد تا صهیونیستها به اهداف خود دست یابند.
وی در ادامه نسبت به عواقب وخیم این امر هشدار داد و یادآور شد: سکوت مقابل فعالیتهای مخرب صهیونیستها جایز نیست چرا که هدف از این حفاریها جایگزین کردن هیکل موهوم است.
رائف نجم تصریح کرد: حفاریها از مدتها قبل آغاز شده و روند آنها رو به رشد است، اگرچه این اقدامات سالها پیش آغاز شده اما امروز عواقب وخیمی را دنبال می کند.

  

88/1/31
5:50 ع

محمد مایلی‌کهن به دلیل بیانیه‌ی روز گذشته‌اش در فدراسیون فوتبال حاضر شد و درباره‌ی محتوای این بیانیه توضیحاتی را ارایه کند.
به گزارش ایسنا، درحالی که بیانیه‌ی "محمد مایلی‌کهن" واکنش‌های متفاوت و متعددی را در بین مردم و رسانه‌ها ایجاد کرده است، مسوولان فدراسیون فوتبال با دعوت از سرمربی تیم ملی به فدراسیون از او درباره‌ی این بیانیه توضیح خواستند.
بر اساس این گزارش؛ صبح امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج، عزیزمحمدی ومحمد مایلی‌کهن در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد که بر طبق شنیده‌ها پس از صحبت‌های رد و بدل شده؛ مایلی‌کهن استعفای خود را از سرمربیگری تیم ملی تقدیم رییس کمیته‌ی تیم‌های ملی کرده است اما، در نهایت با وساطت علی کفاشیان و عزیزمحمدی این استعفا مورد موافقت قرار نگرفته است.
این جلسه دو ساعت به طول انجامیده و مسوولان فدراسیون فوتبال تاکید کرده‌اند که در این شرایط که تیم ملی بیش از همیشه به آرامش نیاز دارد، طزح چنین بحث‌هایی بی‌نتیجه خواهد بود.
در ادامه‌ی جلسه نیز "محمد مایلی‌کهن" از مواضع خود در قبال انتشار بیانیه‌ی اخیرش علیه‌ی قلعه‌نویی دفاع کرده است.
  

88/1/31
5:48 ع

در پی انتشار بیانیه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، نشستی فوق‌العاده در فدراسیون تشکیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایسنا ، پس از بیانیه‌ شدیداللحن محمد مایلی‌کهن که خطاب به امیر قلعه‌نویی بود، رئیس و سایر اعضای فدراسیون فوتبال بعدازظهر یکشنبه در نشستی فوق‌العاده به بررسی این موضوع پرداختند.

به نظر می‌رسد بیانیه‌ بدون هماهنگی مایلی‌کهن ، به شدت زمینه‌ شگفتی و ناراحتی فدراسیون نشینان را آن هم در مقطع حساس که تیم ملی نیازمند حمایت همه جانبه بوده ، فراهم کرده است.

محمد مایلی‌کهن صبح امروز (دوشنبه) نیز در دفتر مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته تیم‌های ملی حاضر شد تا راه‌های خروج از فضای فعلی مورد بررسی قرار گیرد. 

  

88/1/31
5:48 ع

کروبی شب گذشته با تعدادی از اهالی موسیقی از جمله خوانندگان پاپ و رپ فارسی در داخل کشور دیدار کرده است. 
به گزارش آفتاب، در این دیدار غیر رسمی یکی از خوانندگان معروف سبک رپ فارسی با نام هنری «ساسی مانکن» که به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کند نیز حضور داشته است. 
ساسی مانکن خواننده ترانه پارمیدا است.
تصویری از این خواننده غرب زده!

  

88/1/31
5:41 ع

آیا سانسور اینترنت می‌تواند به سپاه کمک کند تا محبوبیت خود را میان عموم مردم ایران افزایش دهد؟ 

به گزارش سرویس بین‌الملل «فردا»، "فارین پالیسی" با طرح این پرسش در گزارشی به بررسی اقدام اخیر سپاه پاسداران در انهدام سایت های مستهجن پرداخت و نوشت: بسیاری از سایت‌های مستهجن که توسط سپاه بسته شدند سایت‌های معمولی و پیش‌پا افتاده نبودند. آنها تصاویری از زنان و دختران ایرانی را منتشر می‌کردند بدون اینکه صاحبان این تصاویر از این قضیه آگاهی داشته باشند. بسیاری از قربانیان این فیلم‌ها کسانی بودند که مورد تجاوز و اذیت آزار جنسی قرار گرفته بودند.

به نوشته "فارین پالیسی" حک و نابودی این سایت‌ها ربطی به آزادی بیان یا سانسور نداشت. اقدام سپاه با بستن و معدوم کردن این سایت‌ها می‌تواند به عنوان یک اقدام بشردوستانه و به نفع حقوق بشر تلقی شود زیرا ین اقدام در جهت حفظ و ارتقای شرافت انسانی، زندگی خصوصی، خوش‌نامی و بقای این مردم صورت گرفته است.

این نشریه ادامه می دهد: برای شهروندان ایرانی اگر ناممکن نباشد ولی بسیار سخت است که بتوانند یک وکیل در امور بین‌المللی پیدا کنند که از طریق آن بتوانند از این شرکت خارجی که به حریم خصوصی این شهروندان تجاوز کرده‌بود، شکایت کنند.

"فارین پالیسی" در ادامه می افزاید: همه شهروندان حتی در جوامع دمکراتیک از سانسور موضوعات مستهجن حمایت می‌کنند و این ابتکار عمل نیروهای سپاه در این مورد عجیب و موجب شگفتی نیست آنها کاری را می‌کنند که دولت نمی‌تواند انجام دهد.

  

88/1/31
5:30 ع

عصر پنج‌شنبه هنگامی که سایپا تیمی که محمد مایلی‌کهن که سرمربی تیم ملی فوتبال نیز شده است، سرمربی‌گری آن را برعهده دارد، در دقایق پایانی به گل رسید و موجب شد با این نتیجه تساوی امیدهای استقلال تهران برای قهرمانی تقریباً ناامید شود، برخی تماشاگرنماها، سرمربی تیم ملی و سایپا را با الفاظ ناشایستی بدرقه کردند.

به گزارش رجانیوز، مایلی‌کهن البته سابقه تحمل چنین برخوردهایی را دارد، آن هم نه امروز و دیروز بلکه 12 سال قبل. اما گویا سرمربی تیم ملی که همه او را به صراحت و سلامت می‌شناسند، این روزها کم‌طاقت‌تر شده است، به طوری که وی امروز در اطلاعیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داد، سرمربی تیم ملی استقلال را با الفاظی نه در شأن سرمربی تیم ملی مورد خطاب قرار داد.

گفته می‌شود برخی مسئولین فدراسیون و سازمان تربیت بدنی هنگامی که صبح امروز از قصد مایلی‌کهن برای انتشار این اطلاعیه خبردار می‌شود، به‌منظور منصرف کردن وی اقدام می‌کنند اما انتشار این اطلاعیه در خبرگزاری‌ها، تلاش‌ها را بی‌فایده می‌کند.

مایلی‌کهن می‌تواند از آنچه که این روزها در پشت پرده فوتبال ایران جریان دارد و متأسفانه فوتبال، جای خود را به دلالی، باج‌گیری و حاشیه‌سازی داده است، ناراحت باشد اما آنچه که مردم از وی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتظار دارند، سعه صدر بیشتری است.

اطلاعیه مایلی‌کهن البته با واکنش قلعه‌نویی هم روبرو شده است و سرمربی استقلال تهران قصد دارد با حضور در دادسرا از وی شکایت کند تا اگر این دو در حاشیه دیدار استقلال و سایپا حاضر نشدند با یکدیگر روبرو شوند، در دادگاه هم را ببینند.

در اطلاعیه مایلی‌کهن آمده است:

«بسمه تعالی

مردم عزیز، قهرمان و دوست داشتی ایران سربلند و همیشه جاوید، این روزها پس از مسابقه شرافت مندانه ای که تیم سایپا با جوانان برومند و شایسته اش در برابر رقیب قابل احترام خود انجام داد و به اذعان همه، تیم سایپا صرفاً به ارایه یک بازی کاملاً جوانمردانه و پاک پرداخت، اما متاسفانه چه به هنگام مسابقه(داخل ورزشگاه) و چه پس از آن، طی روزهای اخیر مورد هجوم ناجوانمردانه ترین الفاظ که تنها از شعبان بی مخ ها و نوچه هایشان برمی آمد، قرار گرفته که در صدد آن بر آمدند تا ضعف های فنی خود را به همه کس و همه چیز به غیر از خود، نسبت داده و هرآنچه که خود و نوچه هایشان لایق آن هستند با سیاه نمایی هرچه تمام تر به این و آن نسبت بدهند، تاشاید بتوانند ضعف های فنی خود را به گونه ای از چشم این و آن پنهان داشته و لاپوشانی نمایند، لذا به همین منظور به این آقایان کوتوله و سیاهکار (کل یوم) که حتی فاقد مدرک تحصیلی برای گروهبان قندلی شدن بوده، اما لقب ژنرال را یدک می کشند اعلام می دارد تا از گل دقیقه 92 سایپا و از درس و پیامی که آن گل به بزرگی و پنهای ایران عزیزو اسلامی مان به همراه خود داشت پندگرفته و هرچه سریعتر دست از نوچه بازی، نوچه پروری برداشته و از کارهای ناصواب و عوامفریبی خودداری نمایند.

بدیهی است که هیچ دستی برتر و بالاتر از دست خداوند عزوجل نبوده و اوست که اگر بخواهد کسی را خوار نماید خوارو اگر بخواهد عزیز بدارد، عزیز خواهد داشت و هیچ برگی بدون اراده او برزمین نخواهد افتاد.

این مطالب شامل همه گنده باقالی هایی که به عنوان نوچه در کنار این کوتوله ها هستند نیز می باشد.»


  

88/1/31
5:22 ع

سردار محمدجعفر اسدی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس در خصوص ماموریت جدید سپاه در شرق و جنوب شرق کشور اظهار داشت: کنترل مرزها همچنان در دست نیروی انتظامی است و خواهد بود و قرارگاه رسول اکرم(ص) نیز همچنان وظیفه پشتیبانی از مرزداران نیروی انتظامی را برعهده خواهد داشت. 
اسدی افزود: با این حال به دلیل وجود برخی مسایل در این منطقه، سپاه پاسداران ماموریت مقابله با‌ آنها را در شرق و جنوب شرق کشور عهده‌دار شده است. 
وی تهدیدات روبروی نظام جمهوری اسلامی را شامل سه دسته سخت، نیمه سخت و نرم عنوان کرد و گفت: امروز در برخی مناطق کشور، علی‌رغم کوهستانی و دوردست بودن، با قرار دادن یک دستگاه کوچک می‌توان فهمید که دشمن آنجا حضور دارد در حالی که هنوز حتی جاده نیز در آن مناطق وجود ندارد و این‌ها مسئله کمی نیست و نباید دست کم گرفته شود. 
فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه از رسانه‌ها خواست برخی اشرار و دشمنان خوار و حقیر جمهوری اسلامی ایران را که برای مثال در مناطق کوچکی از ایران مشکلاتی بوجود آورده‌اند، بزرگ کنند و افزود: ما امروز با یک سری دسیسه‌ها از طرف دشمنان اصلی خود یعنی قدرتهای فاسد روبرو هستیم که باید در فکر مقابله با آنها باشیم و برخی افراد، مزدورهای کوچکی هستند که نیازی به این حرف‌ها ندارند. 
اسدی ادامه داد: حضور سپاه در مناطق شرقی به دلیل این نیست که مثلا خدای ناکرده هموطنان اهل سنت یا بلوچ ما مشکلی داشته باشند چراکه آنها همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، بلکه دشمنان کشور در این مناطق در حال برنامه‌ریزی هستند و اگر دیر بجنبیم مشکلات زیادی را از طریق ایادی و رسانه‌های خود برای ما به وجود می‌آورند و مشکلات ما با وجود این کشورهای جنایتکار ریشه کن نخواهد شد. 
معاون فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تمام قرارگاه‌های مختلفی زیر نظر نیروی زمینی سپاه عمل می‌کنند، گفت: قرارگاه قدس نیز یکی از 10 قرارگاه تحت تابعیت نیروی زمینی سپاه است و بی شک این نیرو برنامه‌هایی در این رابطه دارد که در زمان خود اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  

88/1/31
4:48 ع

مجرم سابقه داری که برای فرار از زندان با طراحی سناریوی مرگ صوری خود جسدی را از پزشکی قانونی دزدیده و به جای خودش دفن کرده بود، پس از برملا شدن رازش صبح دیروز در مجتمع قضایی بعثت محاکمه شد. بنا بر گفته این متهم نویسنده سریال پیامک از دیار باقی، فیلمنامه این مجموعه را براساس سرگذشت او نوشته است.
به گزارش خبرنگار ما این مرد که بهنود نام دارد سال ها قبل در شیراز به اتهام جعل و کلاهبرداری تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد. وی که با جعل نامه های دولتی خود را فرد بانفوذی معرفی می کرد پس از محاکمه در دادگاه شیراز به تحمل 5/6 سال حبس در زندان عادل آباد محکوم شد. از آن پس بهنود در زندان فرصت کافی داشت تا غیر از جعل و کلاهبرداری نقشه های تازه یی را طراحی کند تا پس از خروج از زندان دوباره اقدامات مجرمانه اش را از سر بگیرد ولی ارتباط نزدیک او با یکی از هم بندی هایش به نام داریوش مسیر زندگی اش را تغییر داد و باعث شد با همفکری او نقشه پیچیده یی را طراحی کند و بتواند از زندان بگریزد. براساس این سناریو بهنود با همسرش وحیده در بیرون از زندان تماس گرفت و از او خواست پدرش را تحت فشار بگذارد تا برای مرخصی چندروزه او سند خانه اش را گرو بگذارد. وحیده که علاقه زیادی به شوهرش داشت تحت این عنوان که بهنود می خواهد با خروج از زندان به تهران برود و از طریق ملاقات حضوری با مقامات قضایی عفو دریافت کند، پدرش را فریب داد و سند خانه او را به عنوان وثیقه ارائه کرد. همزمان با این موضوع داریوش که دوران محکومیتش به پایان رسیده بود همراه با بهنود و همسرش روانه تهران شدند تا مرحله اصلی نقشه را اجرا کنند. این سه نفر در طول مسیر شیراز به تهران بارها نقشه شان را مرور کردند تا بتوانند آن را بدون هیچ نقصی عملی کنند. دو روز پس از رسیدن به تهران داریوش همراه با همسر دوستش شناسنامه بهنود را به پزشکی قانونی بردند و اعلام کردند او مدتی است مفقود شده است. آنها که با ظاهرسازی وانمود می کردند نگران بهنود هستند، توانستند مسوولان پزشکی قانونی را فریب دهند و تصویر افراد مجهول الهویه را که در سردخانه بودند، ببینند. آنها یکی از فوت شدگان را که بر اثر برق گرفتگی دچار سوختگی شدیدی شده و صورتش به کلی از بین رفته بود، انتخاب و او را بهنود معرفی کردند. به این ترتیب مهر ابطال در شناسنامه بهنود حک و جسد به همسر و دوستش تحویل داده شد. آنها با همکاری خود بهنود مراسم تشییع جنازه مفصلی ترتیب دادند و جنازه را به خاک سپردند. در شرایطی که اصلی ترین بخش سناریو که همان سرقت جسد و به خاکسپاری آن بود، با موفقیت انجام شده بود و بهنود همراه همسر و دوستش به شیراز بازگشتند تا با ارائه گواهی فوت بر اجرای احکام دادگستری شیراز حکم آزادی بهنود را دریافت کنند. این کار برعهده وحیده بود. او پیراهن عزا به تن کرد و با در دست داشتن گواهی فوت شوهرش به دادگستری رفت و اعلام کرد، بهنود هنگامی که به تهران سفر کرده بود بر اثر برق گرفتگی فوت شده است. گواهی فوت ضمیمه پرونده اتهامی بهنود شد اما مقامات قضایی شیراز به این نامه اکتفا نکردند و با استعلام از مراجع مختلف در تهران به بررسی ماجرا پرداختند و در نهایت حتم پیدا کردند بهنود مرده است.

بهنود زنده شد
خانواده بهنود برای او مراسم ختم مفصلی در شیراز ترتیب دادند و اعلامیه وی در همه جا پخش شد. حتی نزدیک ترین افراد به بهنود نیز مرگ غیرمنتظره او را باور کردند اما در این میان فقط وحیده و داریوش از پشت پرده این ماجرا اطلاع داشتند. اجرای این سناریو تا مراسم شب چهلم بهنود به خوبی پیش رفت ولی فردای آن روز که بهنود تصور می کرد همه مرگش را باور کرده اند و او دیگر تحت تعقیب نیست برای انجام یک کار اداری به پلیس آگاهی شیراز رفت ولی یکی از کارمندان آنجا که چهره بهنود را به خاطر داشت او را شناخت و باعث دستگیری وی شد. وقتی این مرد تحت بازجویی قرار گرفت راهی جز بیان حقیقت نداشت و همه نقشه اش را برای ماموران بازگو کرد.
از سوی دیگر همسر وی نیز به اتهام مشارکت در این ماجرا بازداشت و زندانی شد.
از آنجا که ماجرای سرقت جسد در تهران رخ داده بود، پرونده یی در دادسرای امور جنایی پایتخت گشوده شد تا به این اتهام رسیدگی شود اما براساس قانون این ماجرا به بعد از اتمام دوران محکومیت اولیه بهنود در شیراز موکول شد. سرانجام صبح دیروز این مجرم که از زندان عادل آباد شیراز به تهران منتقل شده بود در شعبه 1156 مجتمع قضایی بعثت تحت محاکمه قرار گرفت. بهنود که هم اکنون 41 ساله است بار دیگر مراحل اجرای سناریوی پیچیده اش را بازگو کرد و گفت از کرده اش پشیمان است. این مرد ادامه داد؛ اگر مدتی در زندان صبر می کردم دوران محکومیتم به پایان می رسید و این همه سختی نمی کشیدم. از وقتی که دستم رو شد آبرویم رفته است. خیلی از فامیل هایمان به خاطر این کار من نام خانوادگی شان را تغییر داده اند و حتی در زندان هم انگشت نما شده ام. چند سال قبل هم یک نویسنده سریال های تلویزیونی که از سرنوشت من باخبر شده بود در زندان به دیدنم آمد و با من صحبت کرد و پس از آن داستان سریال اش را براساس زندگی من نوشت.قاضی محمدرضا گیوکی رئیس شعبه 1156 مجتمع قضایی بعثت درباره این پرونده به خبرنگار ما گفت؛ تحقیقاتی که در این باره انجام شده نشان می دهد جسدی که دفن شده متعلق به مردی مجهول الهویه بوده و تاکنون نیز شناسایی نشده است. وی همچنین در خصوص حکم این متهم گفت اتهامات بهنود اعلام فوت، استفاده از سند مجعول و فرار از زندان است و مطابق قانون او باید چهار سال دیگر را در زندان سپری کند.
این مقام قضایی پرونده بهنود را از نمونه های نادر در دستگاه قضایی دانست و گفت این پرونده برای انجام کارهای آموزشی و حقوقی در اختیار کارمندان قرار خواهد گرفت.
  

88/1/31
4:46 ع

خانواده سلطنتی عربستان 77 سال است که بر این کشور نفت خیز حکمرانی می کند، تشدید بیماری ولیعهد این کشور موجب آن شده که در آینده عربستان شاهد نزاع و کشمکش در میان خاندان سلطنتی برای کسب قدرت باشد.
عبدالعزیز در مدت حیات خود به منظور تحکیم قدرت خویش از طریق ایجاد پیوند خانوادگی با قبایل مختلف کشور، به روایتی با 235 زن ازدواج کرد که حاصل آن دست کم 43 پسر و بیش از 50 دختر بود و در نتیجه اکنون شمار اعضای خاندان سلطنتی 20 تا 30 هزار نفر بر آورد می‌شود که می تواند کش مکش های بزرگی بر سر ارث میراث عبدالعزیز بوجود آورد
  

88/1/28
12:3 ص

سرمربی تیم سایپای کرج گفت: از این‌که شرایط برای لذت بردن در فوتبال ایران فراهم نیست بسیار ناراحتم.

به گزارش ایسنا؛ محمد مایلی‌کهن در پایان بازی استقلال و سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال زنجیره‌ای است که افراد مختلفی در آن حضور دارند و زحمت می‌کشند. این افراد شامل مربیان، بازیکنان، خبرنگاران، داوران و سایر مسوولان فوتبال است. در تمام دنیا آنها تلاش می‌کنند تا از فوتبال لذت ببرند اما متاسفانه در کشور ما این‌گونه نیست. ما همواره دوست داریم که حریفان را دست و پا بسته مقابل‌مان بیاندازند و هرچقدر که تیم محبوب‌مان خواست گل بزنیم.

وی افزود: تنها دوست داریم همواره حریفان مقابل ما ببازند و انتظار نداریم که آنها هم شرافتمندانه کار کنند و توان فنی خود را نمایش دهند.

سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج افزود: من بازی چلسی و لیورپول را دیدم. در آن بازی چهار گل رد و بدل شد و در آخر بازی این بازیکنان لیورپول بودند که بازیکنان چلسی را در آغوش کشیدند. می‌دانید که لیورپول با این نتیجه میلیون‌ها دلار ضرر کرد و شرط‌ بندی‌های وحشتناکی در فوتبال این کشورها صورت می‌گیرد اما من می‌گویم درود به شرف آنها؛ چرا که تماشاگران لیورپول در پایان بازی برای هر دو تیم دست می‌زدند. نه در ابتدای بازی به عابدزاده توهین می‌کردند و نه در پایان آن به مایلی‌کهن فحش می‌دادند.

مایلی‌کهن در پاسخ به این سوال که در فوتبال بریتانیا با توجه به نحوه‌ی برخوردها این مسائل طبیعی است اما در فوتبال ایران که تماشاگران برای ورود به ورزشگاه باید انواع توهین‌ها را تحمل کنند، چگونه می‌توان از آنها انتظار داشت؟ نیز گفت: اینها بهانه است. البته من با این موضوع مخالف نیستم اما من که با تیم‌های جوانان و امید ایران کار کرده‌ام و تیم فوتسال را به مقام چهارم جهان و کاپ اخلاق رسانده‌ام شایسته‌ی چنین برخوردی هستم؟ من می‌گویم در همه‌ی دنیا افراد در حال لذت بردن از فوتبال هستند. حال گناه تیم ما چه بود که باید فحش بخوریم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته برخی دانشجویان من به من مراجعه می‌کردند و می‌گفتند واقعا این چه چهره‌ای است که شما ساخته‌اند. مگر بازیکنانی چون ابوالقاسم‌پور، مامانی، عباس آقایی و شیث رضایی شاگردان من نبوده‌اند؟

سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج ادامه داد: در هر صورت من خود را برای این مسائل آماده کرده بودم. من به همسرم گفتم در این سه ماه من را رها کن؛ چرا که تنها کسی که می‌توانم به او زور بگویم همسرم است و در جاهای دیگر همیشه به من زور گفته می‌شود. به او گفتم که اگر در شب گفتم روز است تو هم بگو که روز است. من خود را برای این شرایط آماده کرده بودم اما تماشاگران استقلال بگویند که آیا بازیکنانی چون نامداری، کاظمی و امیرآبادی محصول همین تیم سایپا نیستند؟ گناه ما چیست که نمی‌خواهیم حق کسی را بخوریم؟

محمد مایلی‌کهن درباره‌ی این سوال که در برنامه‌ی تلویزیونی بحث تبانی را مطرح کرده نیز گفت: مسائل بسیاری در فوتبال ما وجود دارد. از جام حذفی سال گذشته تا اتفاقات دیگر. من می‌گویم اگر تنها برخی خبرنگاران را به دلیل مسائل پشت پرده‌ی فوتبال بازداشت کرده‌اند اما هستند مربیانی که در این مسائل دست داشته و حتی به بازیکنان خود آمپول می‌زنند و یا مدیران و داورانی که در این اتفاقات نقش داشته‌اند.

وی درباره‌ی استفاده از بازیکنان ذخیره‌ی خود در بازی‌های گذشته‌ی سایپا نیز گفت: باور کنید بازیکنانی چون منوچهری، ترائوره، رضا محمودی، مجید ایوبی و عباس آقایی بازیکنان مصدوم تیم سایپا در هفته‌های اخیر بودند. من که نمی‌توانم از این بازیکنان استفاده کنم. امروز هم که دیدید بازیکنی چون شیخ‌ویسی را درون دروازه قرار دادم که دروازه‌بان دوم تیم است. آیا به این مساله کاری ندارید؟

سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج درباره‌ی بازی با استقلال نیز گفت: استقلال تیم خوبی است اما می‌دانستیم که اگر بازیکنان اصلی این تیم را مهار کنیم به بازی بلند روی می‌آورند. شما امروز دیدید بغیر از یک مورد که سیاوش اکبرپور صاحب فرصت شد، تیم استقلال موقعیتی را بر مبنای کار تاکتیکی ایجاد نکرد و ما کاری کردیم تا استقلال به توپ‌های بلند روی بیاورد؛ چرا که حضور بازیکنانی چون حسینی، ترائوره و شیخ‌ویسی باعث می‌شد بتوانیم این فرصت‌ها را مهار کنیم.

مایلی‌کهن ادامه داد: ما برای هرکدام از بازیکنان اصلی استقلال یک مهره گذاشته بودیم و می‌دانستیم که بازیکن بازی‌ساز استقلال فابیو جانواریو است. در هر صورت معتقدم برخی بازیکنان ما در حد و اندازه‌های خود نبودند؛ چرا که اگر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم و بازیکنانی چون انصاری‌فرد در ضدحملات باهوش‌تر بودند می‌توانستیم بازی را به سود خود خاتمه دهیم.

وی از ابراز نظر درباره‌ی داوری مسابقه خودداری کرد و گفت: در هفته‌ی گذشته شاهد بودید که در بازی مقابل ابومسلم داور در اخراج من و حسین کعبی اشتباه کرد اما همان‌طور که در آن‌باره صحبت نمی‌کنم، پیرامون داوری این مسابقه نیز حرفی نمی‌زنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج درباره‌ی صحبت‌های یکی از مسوولان سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر دوشغله بودن سرمربی تیم ملی نیز گفت: من ایوبی را نمی‌شناسم. ضمن آن‌که به مجموعه‌ی سایپا نیز مامور نشدم و از مرخصی‌های استحقاقی خود در سازمان تربیت بدنی استفاده می‌کنم و مرخصی بدون حقوق می‌گیرم.

مایلی‌کهن درباره‌ی قراردادش با باشگاه سایپا نیز گفت: قراردادم با سایپا 18 ماهه است و بی‌تردید در کنار حضور در تیم ملی، با افتخار در این باشگاه هم خواهم ماند.

وی در پایان درباره‌ی انتخاب دستیارانش در تیم ملی نیز گفت: پس از مطالعه‌ی کافی این کار را انجام خواهم داد.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ