سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

85/10/25
10:19 ع

در حادثه‌ای نادر؛
سر همدست صدام بر روی دار از بدنش جدا شد


سخنگوی دولت عراق با تایید حکم اعدام برزان تکریتی و عواد بندر اعلام کرد: این حکم باید پیش از این به اجرا در می‌آمد اما به دلیل فشارهای بین‌المللی و منطقه‌یی پس از اعدام صدام، به تعویق افتاده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، به نقل از شبکه‌ی تلویزیونی الجزیره، علی دباغ، سخنگوی حکومت عراق که در کنفرانس خبری سخن می‌گفت، اظهار داشت: صبح امروز عواد بندر، رییس دادگاه عالی انقلاب عراق و برزان تکریتی، رییس سازمان اطلاعات صدام و برادر ناتنی او به دار آویخته شدند و در مراسم اعدام آنها تعداد محدودی از هیات اجرایی دستگاه قضایی عراق از جمله یک قاضی و یک پزشک حضور داشتند.

وی افزود: مراسم اعدام این دو مسوول سابق عراقی بر خلاف صدام با انضباط کامل انجام گرفت و هیچ کس در این مراسم شعارهای طایفه‌یی سر نداد و هیچ توهینی به این دو متهم نیز در طی مراسم اعدام انجام نگرفت.

وی هم چنین تاکید کرد: در حادثه بی‌سابقه‌ای سر تکریتی در هنگام اجرای حکم اعدام با دار به صورت کامل از بدنش جدا شد. ما به زودی جسد این دو را به خانواده‌هایشان تحویل خواهیم داد.

برزان تکریتی فردی بود که مسوول اجرای شکنجه و بازجویی از زندانیان محسوب می‌شد.

تکریتی، یکی از سه برادر ناتنی صدام، به عنوان رییس سرویس اطلاعاتی (استخبارات) در حکومت صدام خدمت می‌کرد.

برزان ابراهیم التکریتی و عواد حمد البندر، رییس سابق دادگاه انقلاب عراق، به اتهام جنایت علیه بشریت در کشتار 148 شیعه در روستای الدجیل در دهه‌ی 80، به اعدام محکوم شده بودند.

هیات دفاعی صدام و هم‌دستانش پس از اعدام این دو عنوان داشتند که این امر باید یک روز قبل از اعدام به آنها ابلاغ می‌شد، اما مقامات عراقی از این امر سر باز زدند و آمریکایی‌ها پس از اعدام، آنها را در جریان ماجرا گذاشتند.

YJC - انتهای خبر // باشگاه خبرنگاران جوان//www.Yjc.ir


  

85/10/25
10:13 ع

اکبر گنجی در جمع ضد انقلاب خارج نشین: به شما نمره 2 از 100 می دهم... شما بیشتر به فکر خودتانید تا کشورتان /
یک فعال اپوزوسیون خارج نشین: تو که ماههاست با پول ایالات متحده در حال گشت و گذار در دنیا هستی نمی توانی به ما تذکر دهی


اکبر گنجی گفت: من امروز که به کانادا آمدم و وضعیت نا مناسب اینجا را می بینم معتقد شدم که خیلی از اعتقاداتم اشتباه می باشد چون اگر خانم زهرا کاظمی پاسپورت کانادایی نداشت، اصلا برای این کشور وضعیت حقوق زندانیان سیاسی اهمیتی پیدا نمی‌کرد...
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاهای ه ضدانقلاب خارج نشین در تورنتو، اکبر گنجی که هفته گذشته در مرکز خبرنگاران کانادایی مدافع آزادی بیان و جمعی از ضد انقلابیون خارج نشین درباره فعالیت‌های کانادا در قبال وضعیت حقوق بشر ایران گفت من امروز که به کانادا آمدم و وضعیت نا مناسب اینجا را می بینم معتقد شدم که خیلی از اعتقاداتم اشتباه می باشد چون اگر خانم زهرا کاظمی پاسپورت کانادایی نداشت، اصلا برای این کشور وضعیت حقوق زندانیان سیاسی اهمیتی پیدا نمی‌کرد.

این اظهارات اکبرگنجی با واکنش منفی حاضران مواجه شد.
وی همچنین در پاسخ به یک سوال که عمکرد ضد انقلاب خارج از کشور را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: من به ایرانی‌های اپوزوسیون خارج‌نشین به خاطر کمکی که به داخلی‌ها نکرده‌اند، نمره 2 از 100 را می‌دهم چون معتقدم متاسفانه بسیاری از شما اصلا اینکاره نیستید و بیشتر به دنبال وضعیت خودتانید تا کشورتان ما حتی نتوانستیم یک شبکه سراسری ایرانیان اپوزوسیون در جهان تاسیس کنیم.
در همین حین یکی از حضار گفـت البته این را تو نباید به ما بگویی که ماههاست با پول ایالات متحده مشغول گشت و گذار در دنیا هستی.


YJC - انتهای خبر // باشگاه خبرنگاران جوان//www.Yjc.ir


  

85/10/14
12:31 ع


انا لله و انا الیه راجعون
متاسفانه با خبر شدیم جناب آقای حسن نظری مدیر وبلاگِ Aznoor.ParsiBlog.com در تاریخ 13/10/1385 به علت سکته ی مغزی دار فانی را وداع گفتند.

آقای نظری یکی از وبلاگ نویسانِ خوب و فعال سایت پارسی بلاگ بودند که برای ایشان آرزوی آرامش داریم.
ضمن آرزوی علو درجات برای این عزیز از خداوند متعال، برای خانواده این مرحوم و بستگان وی صبر آرزومندیم

متاسفانه با خبر شدیم دوست خوبمان و صاحب این وبلاگ جناب آقای حسن نظری چهارشنبه 13/10/85 دار فانی را وداع گفتند.
ضمن تسلیت به خانواده ، بستگان و دوستانِ این عزیز، آرزوی آرامش برای آن مرحوم داریم
این متن به احترام آقای نظری و برای مطلع شدن بازدیدکنندگان این وبلاگ از سوی تیم مدیریت سایت پارسی بلاگ در صفحه قرار گرفت.

وبلاگ آن مرحوم: یک امل مدرنیسم نشده:http://aznoor.parsiblog.com


  

85/10/14
12:14 ع

آیت‌الله صافی گلپایگانی در جمع عده‌ای از طلاب جوان حوزه علمیه قم تصریح کرد: این وظیفه ماست که مواضع و مقاصد حضرت ولی عصر ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ را در جامعه تحقق بخشیم و زمینه ظهور آن حضرت را مهیا کنیم و در این زمینه، طلاب حوزه علمیه در راس این هرم قرار دارند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله صافی گلپایگانی، آگاهی مردم را وظیفه سنگین و خطیر طلاب دانست و گفت: طلاب باید برای دفاع از اسلام آماده باشند و آگاه باشند که دشمن برای نابودی اسلام و مسلمین در کمین است.

وی، جامعیت علمی مراجع گذشته را الگویی مناسب برای این طلاب خواند و افزود: وجود هر عالمی در هر شهری موجب برکت است و لباس روحانیت، لباس احساس وظیفه و مسوولیت است تا طلاب در برابر توطئه‌های دشمنان در هر مکان، آگاه باشند و هوشیارانه عمل کنند.

صافی گلپایگانی با اشاره به کینه دنیای غرب نسبت به اسلام و اهانت آنان به ساحت دین مقدس اسلام، اظهار داشت: ارسال نامه به پاپ که به مقدسات، توهین کرد نه تنها یک اشتباه بزرگ بود بلکه این وظیفه او بود که برای ما نامه ارسال و عذر خواهی کند.

گفتنی است وبلاگ نان (www.NAN.parsiblog.com ) به محض اعلام خبر نامه رئیس جمهور به پاپ ، نوشته ای را با قلم مجتبی نیکنام مدیر وبلاگ جمهوریت ، تحت عنوان مخلص پاپ فحاش منتشر کرد و شدیدا به این موضوع اعتراض کرد که انتظار میرفت با اقبال و توجه خوانندگان و همچنین مدیرا پارسی بلاگ قرار گیرد که چنین نشد.


  

85/10/14
12:6 ع

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره توقعاتش از رئیس جمهوری گفت: مواضع من مواضع احمدی‌نژاد است و توقعی از او ندارم بهترین دفاع او این است که من معاون وی هستم و می‌مانم و کارها را انجام می‌دهم.

به گزارش فارس، اسفندیار رحیم مشایی صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سرپرست حراست این سازمان در جمع خبرنگاران درباره انتشار سی دی منتسب به وی افزود: این مراسم رسمی بوده و اینکه غیررسمی بوده کاملا جعلی و دروغ است. تلاشی بوده که با جعل یک خبر دولت را زیر سؤال‌ ببرند.

وی ادامه داد: نمایشگاه کشورهای اسلامی بوده و به دعوت وزیر فرهنگ ترکیه رفته‌ام در فیلم منتشر شده دبیر کل سازمان کنفراس اسلامی کنار من نشسته و همراه سرکنسول خودمان در استانبول هستیم در این مراسم مسئولان رسمی کشورهای مختلف حضور داشتند، من روبانی هم که پاره کردم در کنار شهردار استانبول هستم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: پس این خبر جعلی است برای اینکه فضاسازی منفی کنند در بسیاری از مراسم‌هایی که در خارج از کشور برگزار می‌شود برنامه هنری هم اجرا می‌شود، می‌تواند متنوع و مختلف باشد رقص از نظر ما ایراد دارد اما از نظر خیلی‌های دیگر در دنیا ایراد ندارد در این شرایط من هم مثل همه مدیران کشور وقتی در چنین مراسمی شرکت می‌کنند و با چنین موضوعی برخورد می‌کنند، طبیعتا در جلسه نباید حضور داشته باشیم.

رحیم مشایی تصریح کرد: تلاش کردند نشان دهند که ما برای شرکت در مراسم رقص در ترکیه حضور پیدا می‌کنیم، ما در طول عمرمان مجلس رقص نرفتیم نه بعد از انقلاب که خیلی‌ها چهره ممکن است عوض کرده باشند بنده در دوره نوجوانی قاری قرآن و متدین بودم و بعد از انقلاب هم با بینش بالاتر، تدینمان انشاء الله اضافه شده و امیدواریم تا آخر عمر پایبند به ارز‌ش‌های اسلامی و دینی باشیم آن هم در دولتی که افتخارش این است کارآمدی، توانمندی،خدمتگذاری به مردم، عزت، اقتدار و شوکتش را در عین پایبندی به ارزش‌های اسلامی در سراسر جهان نشان داده است و از این طریق هم دل مردم و هم رهبر را خوشحال کرده و جایگاه ایران را در دنیا ارتقا داده و با قدرت هم دارد پیش می‌رود که انشاءالله ایران از این به بعد با پیشرفت‌های فراوان با سرعت و حرکت بتواند به قله‌های بلند برسد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه عناصری در ایجاد تخریب روابط بین برادران مسلمان در حال فعالیت هستند، گفت: این برنامه ریزی شده است. دشمنان پشت صحنه می‌ایستند و از فرصتها استفاده می‌کنند مگر اولین بار است به خود من چند ماه پیش گفتند که گفتی، شراب آزاد است، در ساحل می‌توان با مایو گشت یا اصلا حجاب در مملکت ما آزاد است، خیلی جالب بود اصلا چه کسی در مملکت می‌تواند چنین حرفی بزند که من دومی باشم. کسانی که آدمهای فاسد شرابخواری هم هستند نمی توانند این حرف را در این مملکت بزنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که آیا این صحت دارد که به شما گفته‌اند آبرومندانه استعفا دهید، اظهار داشت: نخیر، کسی جرات ندارد از من چنین چیزی بخواهد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره اظهارات عماد افروغ مبنی بر اینکه دچار توهم شده‌اید، گفت: توضیح دهند کدام توهم.

رحیم مشایی گفت: برنامه طراحی کردند دولت از کار اصلی بازبماند در مدت ریاست جمهوری احمدی‌نژاد خیلی از موارد بود که دولت از کارهایش عقب ماند. این حرفها از نظر ما اهمیتی ندارد که به آن بپردازیم.

وی افزود: می‌گویند مشایی آرام است چرا شکایت کرده من هنوز هم آرام هستم شکایتم برای این است که سندی منتشر می‌شود و جعل می‌شود و می‌گویند پارتی خصوصی بوده، فیلم مونتاژ نیست شاید فیلم مونتاژی هم باشد اما حرف ما این است که فیلم جعل است. شکایت من برای این بود که ساحت مقدس دولت و نظام را تطهیر کنم. نباید به بدبینی‌ها اضافه کنیم. همه باید بدانند ما به دنبال حفظ ارزشهای اسلامی هستیم.

ما باید زرنگ باشیم دوره هوشیاری است وگرنه گیر می‌افتیم در چاله‌هایی که نمی توانیم اهداف بلندی را که تعهد کردیم نسبت به مردم پیش ببریم.


  

85/10/14
12:5 ع

شخصی که از سوی طرفداران حزب بعث عراق به عنوان رهبر جدید حزب معرفی شده کشورهای غربی، اسرائیل و ایران را به شدت مورد حمله قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از «بی.بی.سی»‌، یک سایت اینترنتی مورد استفاده حزب منحله بعث عراق بیانیه‌ای را به نام «عزت ابراهیم الدوری»، معاون صدام و از مقامات ارشد رژیم سابق این کشور، منتشر کرده که در آن آمده است که اعدام صدام صرفا باعث تقویت عملیات ضدآمریکایی در عراق خواهد شد.

پیشتر، گزارش شده بود که حزب بعث، که دارای فعالیت آشکار و قانونی در این کشور نیست، عزت ابراهیم را به جانشینی صدام به عنوان دبیرکل حزب برگزیده است.

بیانیه منتسب به عزت ابراهیم از گروه‌های مختلف مخالف حضور نظامی خارجی در عراق می خواهد تا جبهه واحدی را برای آنچه که جهاد علیه اشغالگران خوانده شده تشکیل دهند.

در این بیانیه همچنین آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها و ایران به ترور صدام متهم شده‌اند.
عزت ابراهیم الدوری، ارشد ترین عضو رژیم سابق عراق است که هنوز بازداشت نشده است هرچند ایالات متحده جایزه‌ای سنگین را برای اطلاعات منجر به دستگیری وی تعیین کرده است.

وی اهل تکریت، زادگاه صدام است، شصت و چهار سال سن دارد و در رژیم سابق عراق، سمت معاون رییس جمهور و معاونت رییس شورای فرماندهی انقلاب را بر عهده داشت.

از عزت ابراهیم به عنوان یکی از همکاران نزدیک صدام در برنامه ریزی کودتای سال 1968 نام برده می شود که باعث به قدرت رسیدن حزب بعث عراق شد.

برخی منابع آمریکایی گفته‌اند که عزت ابراهیم عامل اصلی در همکاری گروه‌های پیکارجو و طرفداران حزب بعث در عراق است.

پس از سقوط رژیم سابق عراق، چند بار خبر دستگیری، کشته شدن یا مرگ عزت ابراهیم از سوی منابع مختلف انتشار یافت، اما این گزارش‌ها تایید نشد.

با اعدام صدام حسین، گروهی که خود را نماینده اعضای حزب بعث عراق می خواند اعلام داشت که عزت ابراهیم الدوری به دبیرکلی حزب انتخاب شده است.


  

85/10/14
12:2 ع

مشاور نخست‌وزیر عراق از بازداشت عامل فیلمبرداری از اعدام صدام با تلفن همراه، خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری کویت (کونا)، صادق الرکابی گفت همه عوامل اجرای حکم که در مراسم اعدام صدام حضور داشتند، بازداشت شدند و از میان آنان فردی که تصاویر را به طور غیرقانونی با تلفن همراه ضبط و منتشر کرده بود، به مسوولیت این کار اعتراف کرد.
رکابی همچنین گفت یکی از افرادی که صورت خود را با نقاب پوشانده و در گروه اجرای حکم بود مسوولیت تصویربرداری و پخش تصاویر اعدام صدام را به عهده گرفت.
پیش از این منقذ آل فرعون معاون دادستان کل عراق گفته بود دو نفر از مسوولان بلندپایه عراقی که در مراسم حضور داشتند، تلفن همراه با خود برده و مراسم اعدام را ضبط کرده‌اند.

با وجود انتشار خبر اعدام برزان التکریتی برادر ناتنی صدام و رئیس دستگاه اطلاعاتی عراق در رژیم گذشته و نیز عواد البندر رئیس دادگاه انقلاب عراق در آن زمان و نیز تکذیب این خبر، رکابی نیز گفت زمان اجرای حکم این دو نفر مشخص نشده و در هر صورت فردا اجرا نخواهد شد.


  

85/10/14
12:0 ع

«جشن بزرگ غدیر» برای معرفی 9 قهرمان ورزشی از قبیل وزنه‌برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، جودو و دومیدانی ایران، به عنوان سفیران غدیر و تقدیر از طلایی‌های بازی‌های آسیایی دوحه و آسیایی معلولین در مالزی برپا می‌شود.

به نوشته «جمهوری اسلامی»، بر اساس گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی این جشن از سوی کمیته ملی المپیک سازمان تربیت بدنی بسیج ورزش کشور و بنیاد بین‌المللی غدیر و با حضور رئیس بنیاد بین المللی غدیر برگزار خواهد شد. همچنین به 86 نفر از ورزشکاران طلایی بازی‌های آسیایی دوحه و مسابقات آسیایی معلولین در مالزی «مدال ولایت» اهدا خواهد شد؛ ضمن اینکه از سادات تیم‌های ملی نیز تقدیر می‌شود. ما هرچه فکر کردیم ارتباط قهرمانان ورزشی را با ولایت و غدیر پیدا کنیم تا خوانندگان ستون جهت اطلاع را هم در جریان قرار دهیم نتوانستیم. اگر شما این ارتباط را پیدا کردید ما را در جریان قرار دهید.


  

85/10/14
11:58 ص

«پت رابرتسون» مبلغ مسیحی ارادتمند به رئیس‌جمهور آمریکا که مدعی است با خدا صحبت می‌کند، در تازه‌ترین پیشگویی خود گفته است که در سال جاری میلادی یک حمله تروریستی وحشتناک در آمریکا انجام خواهد گرفت که بر اثر آن شمار زیادی از آمریکایی‌ها کشته خواهند شد.
این نوع پیشگویی‌ها کاملا همسو با سیاست‌های تبلیغی نومحافظه‌کاران آمریکا است.

به گزارش ایرنا، رابرتسون که پیشگویی او روز چهارشنبه در شماری از رسانه‌های آمریکایی منتشر شد، تصریح کرد که این حمله معلوم نیست حتما هسته‌ای باشد.
او ادامه داد: خداوند نگفت که حمله هسته‌ای است، ولی من فکر می‌کنم که چیزی شبیه به آن باشد.

این پیشگوی مسیحی گفت: در مناجات اخیر خود، خدا به او گفته که میلیون‌ها نفر تحت تاثیر این حمله قرار می‌گیرند و حمله پس از سپتامبر انجام می‌گیرد. خداوند به من گفته که دوستی آمریکا با اسرائیل قلابی است و منجر به خودکشی اسرائیل می‌شود.

سال گذشته نیز رابرتسون گفت که سکته مغزی آریل شارون مجازات خداوند در حق او بوده است.
پیشگویی‌های سالانه رابرتسون مرسوم شده و او هر سال این کار را انجام می‌دهد. در سال ‪ ۲۰۰۴‬او پیش‌بینی کرد که بوش به راحتی انتخابات را برنده می‌شود.

در سال ‪ ،۲۰۰۵‬او پیش‌بینی کرد که طرح اصلاح بیمه‌های اجتماعی تصویب می‌شود و بوش قضات محافظه‌کار را در دادگاه فدرال منصوب می‌کند. البته طرح بیمه‌های اجتماعی رئیس جمهور آمریکا با مخالفت گسترده روبرو شد.

رابرتسون گفت: سابقه پیش‌بینی‌های من نسبتا خوب است البته گاهی اوقات اشتباه می‌شود.
وی در ماه می نیز گفته بود توفان و احتمالا سونامی سواحل آمریکا را در سال ‪ ۲۰۰۶‬تخریب می‌کند. وی با وجود این حقیقت که سونامی در آمریکا رخ نداد، می‌گوید توفان‌ها و باران‌های شدید در نیوانگلند نشان از پیش‌بینی او است.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ