سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/10/26
11:0 ص

سرکرده گروه تروریستی القاعده در پیامی دیرهنگام و همزمان با تصمیم رژیم صهیونیستی به اعلام آتش‌بس و پایان جنگ، مسلمانان را به تلاش برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه فراخواند.

به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که پایگاه‌های اسلام‌گرای وابسته به "اسامه بن‌لادن"‌ سرکرده گروه تروریستی القاعده، پیامی صوتی منتشر کرده و آورده‌اند، بن‌لادن در پیامی 22 دقیقه‌ای با عنوان "ندای جهاد برای توقف حملات علیه غزه"‌ مسلمانان را به تلاش برای بازپس‌گیری قدس و سرزمین‌های فلسطینی از چنگ اشغالگران صهیونیست فراخواند.

رهبر القاهده همچنین از شیوه تعامل کشورهای عربی با درگیری‌های غزه انتقاد کرد.

بن‌لادن در این پیام که نخستین پیام وی در سال 2009 میلادی و در واپسین روزهای حکومت جرج بوش بر آمریکاست ضمن اعلام زنده بودن خود، درباره بحران جهانی اقتصاد سخن گفته است.

  

87/10/26
10:59 ص

 *سرهنگ خلبان "کیومرث حیدریان"

چند ماهی بیشتر از جنگ نگذشته بود. در این مدت خلبانان تیزپرواز ارتش جمهوری اسلامی ایران امان دشمن بعثی را بریده بودند. آنها مرتب مواضع نظامی و اقتصادی عراق را بمباران می کردند .

در این زمان ما در پایگاه ششم شکاری بوشهر بودیم. یکی از روزها یکی از خلبانان شجاع کشورمان به قصد بمباران پالایشگاه بصره به پرواز درآمده بود، ولی در راه بازگشت مورد اصابت دو تیر موشک زمین به هوای سام 3 و سام 6 قرار گرفته و در خاک عراق سقوط کرده بود.

همگی نگران حال او بودیم و به هر دری می زدیم تا از او خبری کسب کنیم. مشغول دیدن برنامه های تلویزیون بودیم که یکی از خلبانان پیشنهاد کرد تلویزیون عراق را بگیریم شاید بتوانیم خبری کسب کنیم. درست می گفت. در این گونه موارد رسانه های خبری عراق که منتظر چنین اتفاقاتی بودند، با راه انداختن جار و جنجال تبلیغاتی و برگزار کردن کردن کنفرانس های مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی، تلاش می کردند از به اصطلاح قدرت هوایی خود بگویند و با انجام این کار موجبات تضعیف روحیه خلبانان را فراهم کنند.
ادامه مطلب...
  

87/10/26
10:57 ص

وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای ادعاهای مربوط به همکاری با یک گروه ایرانی در راستای براندازی دولت جمهوری اسلامی ایران را رد کرد.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از شینهوا، در پی اظهارات سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر حمایت آمریکا از بازداشت شدگان متهم به تلاش برای «براندازی نرم» در ایران، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای با تکذیب این اتهام اعلام کرد: "وارد کردن هرگونه اتهام به آمریکا درباره همکاری با فرد یا افرادی به منظور سرنگونی دولت ایران، بی اساس است."

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: "سابقه این اتهامات محدود به زمان حاضر نیست و ایران در گذشته نیز از اتهامات مشابهی برای بازداشت فعالان اجتماعی و ایرانی هایی که در صدد بهبود تفاهم بین دو کشورهستند، استفاده کرده بود."

این بیانیه می افزاید: "از دولت ایران درخواست می کنیم با پایان دادن به سیاست بازداشت و دستگیری بی دلیل شهروندان خود به بهانه اتهاماتی چون نقض امنیت ملی، به قوانین و قواعد بین المللی پایبند بماند."

ادامه مطلب...

  

87/10/26
10:57 ص

جمعی از  دانشجویان معترض در مقابل سفارت سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران روز سه شنبه در اعتراض به کشتار شهروندان غزه شعار " مرگ بر اوباما " سر داده و تصاویر رییس جمهور منتخب آمریکا را به آتش کشیدند.

به گزارش عصر ایران معترضان خشمگین به سیاست های واشنگتن در آنچه که آنها "حمایت آمریکا از اسراییل " می خواندند، با سر دادن شعارهای مرگ بر اوباما و " سگ باز " خواندن وی و آتش زدن تصویر اوباما به دولت آتی آمریکا درباره حمایت از اسراییل هشدار دادند.
 
سگ باز خواندن اوباما از آن رو است که صداوسیما در بخش خبری چند روز گذشته خود بخش هایی از مصاحبه تفصیلی اوباما با یکی از شبکه های تلویزیونی آمریکا را که در آن مجری مصاحبه کننده از اوباما درباره انتخاب سگ خانوادگی شان سوالاتی را مطرح کرده بود،به طور ویژه پوشش داد و اعلام کرد که در حالی که کودکان در غزه زیر بمباران اسراییل جان می سپارند رییس جمهور منتخب آمریکا بدون نشان دادن واکنش به این کشتار به دنبال خریدن سگ است.
  

87/10/26
10:56 ص

سرویس بین‏الملل «تابناک» ـ ولید المعلم، وزیر امور خارجه سوریه، در کنفرانس مشترک با همتای اسپانیایی خود در دمشق گفت: هیچ مقام اروپایی حق اظهارنظر درباره حقوق بشر و دموکراسی ندارد در حالی که کودکان غزه و ملت فلسطین قصابی می‏شوند.

وی افزود: چرا کشوری همچون سوئیس که داعیه پیشکسوتی و سابقه طولانی دمکراسی و حقوق بشر را دارد، اقدام عملی برای پایان دادن کشتار غزه نمی‏کند؟ چرا فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و آمریکا چشم خود را بر نسل‏کشی در غزه بسته‏اند و به جای اینکه از مظلوم حمایت کنند، دست ظالم را به گرمی‏ می‏فشارند؟ مگر دولت حماس با رأی مردم برگزیده نشد؟ چرا همه مقامات اروپایی از حماس می‏خواهند که آتش‏بس را بپذیرد؟ مگر حماس جنگ را آغاز کرد و مگر حماس کشتار می‏کند؟ البته چند نفری هم از طرف مقابل حماس (اسرائیل) کشته می‏شوند و همین امر، موجب شده که فریاد حقوق بشر اروپا در همه جای دنیا شنیده شود.

ادامه مطلب...

  

87/10/26
10:53 ص

این تصمیم جمعه گذشته گرفته شده اما شاید به علت غفلت برنامه توسعه سازمان ملل در انتشار این خبر و یا شاید به علت ینکه همه توجهات در جهان معطوف غزه بود ناگفته باقی مانده بود.برای ایران که در پاییز گذشته پیشنهاد این کشور برای کسب کرسی در شورای امنیت سازمان ملل متحد بی نتیجه ماند ریاست برنامه توسعه سازمان ملل متحد گام بعدی در تلاش برای توسعه نفوذ دیپلماتیک این کشور است
ادامه مطلب...
  

87/10/26
10:51 ص

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از پادشاه عربستان خواست در برابر حوادث سهمگین و آدمکشی آشکار و قتل عام فرزندان و پاره های تن امت اسلامی در غزه، قفل سکوت را بشکند و صریحاً اعلام موضع کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه پیام به ملک عبدالله با بیان اینکه امیدوارم موضع گیری شما باقیمانده امید قدرت های فاسد در ایجاد تفرقه در جبهه اسلامی را به یاس کامل مبدل سازد، تاکید کرد: به فضل الهی و به لطف ایمان و پایمردی مقاومت و مردم غزه بدون تردید رژیم صهیونیستی دستاوردی جز شکست و خواری و نهایتاً اضمحلال نخواهد داشت. همه می دانند که این رژیم آینده ای ندارد و رفتار فعلی او نشان از یأس او برای ادامه استقرار و زندگی در منطقه است.
متن کامل پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران به پادشاه عربستان به این شرح است:
ادامه مطلب...

  

87/10/26
10:49 ص

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، انتظار می‌رود درجه تهدیدات امنیتی در مراسم تحلیف اولین رئیس جمهور سیاه‌پوست آمریکا بسیار بالا باشد.
بیش از 12 هزار و 500 نیروی آماده و ذخیره ارتش، هزاران پلیس و پرسنل 57 دفاتر دولتی در سراسر آمریکا به منظور جلوگیری از هرگونه حمله تروریستی در جریان این مراسم که روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، به واشنگتن اعزام می‌شوند.
در حالی که انتظار می‌رود دو میلیون نفر در این مراسم شرکت کنند، وزارت امنیت داخلی مراسم تحلیف اوباما را به عنوان رویداد امنیتی خاص ملی نام نهاده است.
سرلشگر «ریچارد رو»، رئیس کمیته نیروهای مسلح مراسم تحلیف گفت: «فکر می‌کنم ما باید درباره تهدید حملات شیمیایی، بیولوژیک و رادیولوژیک نگران باشیم و مقامات برای مقابله با این تهدید بزرگترین و پیشرفته‌ترین عملیات امنیتی را برگزار می‌کنند.»
این در حالی است که مقامات سرویس مخفی مسئول حفاظت از اوباما اعلام کردند اوباما بیش از هر رئیس جمهور دیگری تهدید شده است.
  

87/10/26
10:49 ص

رئیس جمهور کشورمان در پیامی خطاب به ساکنان فلسطین اشغالی و سربازان رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ساکنان فلسطین اشغالی برای اعتراض به جنایات صهیونیست ها به خیابان ها بریزند و سربازان رژیم صهیونیستی نیز از دستور فرماندهان خود برای کشتن زنان و کودکان سرپیچی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در این پیام که در گفتگو با شبکه های الجزیره عربی وانگلیسی، العالم و پرس تی اعلام شد ، خطاب به ساکنان فلسطین اشغالی و مردم تحت سلطه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای مردمی که تحت سلطه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی زندگی می کنید؛ از هر دین و نژاد و آیینی که هستید؛ بالاخره انسان هستید. وقت آن رسیده که فکر کنید و از حاکمان رژیم صهیونیستی سوال کنید. چرا باید با مردم غزه اینگونه رفتار شود؟ چرا باید با مردم لبنان اینگونه رفتار شود ؟ چرا کشتار می کنند؟ چرا با انسان ها به عنوان عزیزان خداوند اینگونه رفتار می کنند؟ چرا کودکان را می کشند و قطعه قطعه می کنند؟

ادامه مطلب...

  

87/10/26
10:47 ص

محمد قوچانی معتقد است در شرایط فعلی بهترین گزینه برای اصلاح‌طلبان مهدی کروبی است و پس از پشت سر گذاشتن دوران گذار می‌توان سراغ کسانی چون عبدالله نوری یا غلامحسین کرباسچی رفت.
به گزارش «فردا» محمد قوچانی سردبیر هفته نامه توقیف شده شهروند امروز که به تازگی ضمیمه هفتگی روزنامه اعتماد ملی را منتشر می‌کند، می‌گوید علاقه من به آقای خاتمی از جنس دیگری است. آقای خاتمی را واقعاً دوست دارم و احساس می‌کنم که ایشان برای کشور مفیدند اما نه در مقام یک رئیس‌جمهور. آقای خاتمی به عنوان رهبر جریان اصلاحات بیشتر مفید هستند.
ادامه مطلب...
  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ