سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

87/2/14
11:34 ص

با وجود آنکه بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم شیراز تیتر اغلب روزنامه های چاپ پنج شنبه ایران بود، برخی سایت‌های داخلی در قبال این بیانات با سانسور رسانه‌ای، رویکرد سؤال‌برانگیزی را به نمایش گذاشتند.

 به گزارش رجانیوز، این سایت‌ها در حالی سخنان مهم رهبری را در بخش اخبار عادی خود منعکس کرده و با تیترهای خنثی آن را سانسور نمودند که این رویکرد ناشیانه و غیرحرفه‌ای حتی توسط رسانه‌های خارجی نیز دنبال نشد و این بیانات به صورت برجسته‌ای در خبرگزاری ها و مطبوعات دنیا بازتاب داده شد.

 خبر گزاری فرانسه Iran not afraid of nuclear sanctions

تهران تایمز Iranians turn threats into opportunities: Leader

خبرگزاری رسمی چین، ژین هوا Iran not deterred by sanctions

خبرگزاری رویترز Iran leader defends government handling of economy

ایران مانیا Iranians to overcome economic woes

شبکه 3 Sanctions not hurting, says Iran"s Supreme Leader

شبکه تلوزیونی تی وی Iranian nation ready for sacrifice

 روزنامه دیلی استار We are "not afraid" of Western sanctions

خلیج تایمز Iran unafraid of nuclear sanctions

میدل ایست آنلاین Khamenei plays down Iran’s economic woes

گلف تایمز Supreme leader of Iran defends govt on economy

وال استریت ژورنالIran"s Supreme Leader: Iran Unafraid Of Nuclear Sanctions

هرالد تریبون Iran not afraid of sanctions

سایت فردا متعلق به عضو شورای شهر تهران که معمولاً علاقه ای به انعکاس موفقیت های دولت ندارد، این خبر را در قسمت اخبار عادی با عنوان "سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم شیراز" قرار داد. سایت های عصر ایران و جهان نیز با انتخاب عناوین مشابه، این خبر را در ستون اخبار عادی قرار دادند.

سایت تابناک وابسته به برخی فرماندهان نظامی سابق نیز ابتدا در قسمت اخبار عادی خبر مربوط به سخنان رهبر انقلاب را با تیتری ناپسند قرار داد اما ساعتی بعد این خبر را در قسمت اخبار ویژه با تیتر خنثای "سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم شیراز" جای داد.

سایت الف نیز که طی روزهای اخیر مطالب متعددی در انتقاد از تورم منتشر کرده و حتی در نوشته ای رئیس جمهور را با شاه مقایسه کرده بود، ترجیح داد از کنار این خبر مهم با تیتر "رهبر انقلاب: ملت ایران هر تحریمی را به فرصت پیشرفت تبدیل می‏کند" در ستون اخبار عادی عبور کند.

سایت های آفتاب و شهاب نیز که منسوب به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت هستند هم ترجیح دادند، سخنان مهم رهبر انقلاب در حمایت از دولت و تشریح برنامه دشمن برای اختلال در اقتصاد کشور و بزرگنمایی مشکلات را بایکوت کردند.

 اما رادیو جوان نیز که معمولاً سوژه های مهم روز را دستمایه هجو قرار می دهد، روز گذشته در برنامه ای با عنوان "ما سه نفر" با همین رویکرد ناپسند به این سفر مهم پرداخت. به نظر می رسد شکستن پی در پی خط قرمزها و اهانت به مقدسات که پیش از این مورد اعتراض برخی مراجع نیز قرار گرفته بود، به وضعیت بی سابقه ای رسیده و در حالیکه اواخر سال گذشته اخباری مبنی بر تغییر مدیر رادیو جوان منتشر شده بود، گفته می شود خجسته معاون صدای سازمان صداوسیما در برابر این تغییر مقاومت می کند.

 سانسور بیانات رهبر انقلاب در سایت های داخلی در شرایطی صورت می گیرد که سخنان ایشان معطوف به موضوعات مهم روز نظیر تهدیدها و تحریم ها، تورم و عملکرد دولت در قبال آن و خودباوری و مصادیق آن بود.


  

87/2/12
11:11 ص

حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز وارد فرودگاه شیراز در استان فارس شدند.

به گزارش نخلستان به نقل از خبرگزاری مهر از شیراز،هواپیمای حامل رهبر فرزانه انقلاب ساعت ????صبح امروز در فرودگاه شهید دستغب شیراز به زمین نشست.

در آیین استقبال از مقام معظم رهبری در فرودگاه این استان، آیت الله محی الدین حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، سید محمد رضا رضا زاده

استاندار فارس و برخی مسئولان لشکری و کشوری ،مدیران و نمایندگان این استان در مجلس خبرگان و مجلس  شورای اسلامی حضور داشتند.

مردم شیراز و استان فارس که 20 سال پیش از این و در سفر استانی رهبر معظم انقلاب در زمان تصدی ریاست جمهوری ایشان میزبان معظم له بودند، اینک بعد از سال‌ها انتظار در مسیر حرکت حضرت آیت الله خامنه ای با گلباران کردن اتومبیل حامل ایشان و گلاب افشانی و پخش شیرینی به استقبال رهبر فرزانه خویش آمده اند.  

مردم فارس و شیراز از واپسین ساعات صبح امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز و محل دیدار با مقتدای خود حضور یافته و با شعارهایی نظیر "لبیک یا خامنه ای"،" ماه اهل کوفه نیستیم- علی تنها بماند" منتظر وصال یار هستند.

عده زیادی از مردم نیز از شهرستان های دور و نزدیک از دیشب با پای پیاده وارد شیراز شده اند تا از نزدیک به گفتگو با مراد خویش بنشینند.

در طول مسیر های استقبال نیز جوان و پیر، زن و مرد با در دست داشتن پرچم ایران و پارچه هایی با مضمون خوش آمد گویی به رهبر معظم انقلاب به ابراز احساسات می پردازند.

شور شیرین مردم فارس در طول مسیرهای استقبال به وضوح به چشم می خورد، خیابان زند، میدان قائم، خیابان حافظیه مملو از جمعیت مردم ولایت مدار استان فارس است.

دقایقی دیگر مقام معظم رهبری در استادیوم حافظیه که از ساعت‌های اولیه صبح شاهد حضور مشتاقانه مردم فارس، شیراز و استان‌های همجوار بوده است، سخنرانی خواهند کرد. www.NAKHLESTAN.org

حاشیه های دیدار تاریخی اهالی دیار علم و هنر و فرزانگی با رهبر معظم انقلاب

شیراز، شهر ایمان و فرهنگ و ادب ، امروز در استقبال پرشکوه از رهبر فرزانه انقلاب، یکپارچه شور و سرور و نشاط شد و مردان، زنان، نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی این شهر، با خلق حماسه ای بدیع و بیادماندنی، غزل ناب بیداری و وفاداری سرودند و تصویری زیبا و هنرمندانه از پیوندهای عمیق ملت و ولی فقیه زمان ترسیم کردند. تصویری که اثبات این توصیف معظم له بود :" فارس دیار علم و هنر و فرزانگی است."

به گزارش نخلستان به نقل از خبرگزاری مهر ، براساس اعلام قبلی مسئولان شهر، قرار بود مراسم استقبال از حضرت آیت الله خامنه ای از چهار راه زند آغاز شود اما شیرازیهای میهمان نواز بویژه نوجوانان و جوانان این شهر، از اوایل بامداد، از چندین کیلومتر قبل از چهاراه زند، به استقبال ایشان رفته بودند و بیصبرانه ورود رهبر انقلاب اسلامی را انتظار می کشیدند.

اتومبیل حامل حضرت آیت الله خامنه ای ساعت حدود 15/10 دقیقه در میان غریو فریادهای الله اکبر و گل افشانی مردم وارد مسیر استقبال شد و شعارهای پرشور اسلامی، انقلابی، فضا را معطر کرد.

ازدحام مردم ولایتمدار و خونگرم شیراز، در طول مسیر استقبال، از چهارراه زند خیابان سعدی- خیابان فردوسی- بلوار هجرت- میدان قائم و بلوار آزادی تا ورزشگاه حافظیه بگونه ای بود که اتومبیل حامل حضرت آیت الله خامنه ای در چندین نقطه در حلقه مهر و محبت مردم از حرکت ایستاد و به علت شور و هیجان وصف ناپذیر مردم ورود اتومبیل حامل ایشان به ورزشگاه نیز دقایقی طولانی امکانپذیر نبود.

این لحظات لبریز از عشق و وفاداری، در حقیقت رمز و راز سرافرازی و افتخار ملتی است که با اسلام و امام و شهیدان بیعتی جاودانه بسته است. www.NAKHLESTAN.org

ملت ایران مثل گذشته هر تهدید و تحریمی را به فرصت پیشرفت تبدیل می کند

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر ضرورت نگاه کلان و فراگیر به عوامل، زمینه ها و هزینه های انقلاب خاطرنشان کردند: ملت ایران همچون گذشته در مقابل هر تهدید و تحریمی می ایستد و تهدیدهای دشمنان را به فرصتهایی برای ادامه پیشرفت و سرافرازی تبدیل می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر انقلاب اسلامی پس از استقبال بسیار پرشور مردمی در جمع دهها هزار نفر دیگر از مردم شیراز که از ساعتها قبل در ورزشگاه حافظیه و خیابانهای اطراف بی صبرانه در انتظار ایشان بودند حضور یافتند و با تشکر صمیمانه از میهمان نوازی گرم مردم مهربان و خوش ذوق شیراز، انقلاب اسلامی را در تاریخ سرزمین کهن ایران، پدیده ای بی­نظیر خواندند و با اشاره به بی اعتنایی و کنار بودن مردم از روند جابجایی قدرتها و حکومتها در تاریخ ایران افزودند: در حادثه عظیم انقلاب اسلامی، مردم اولین بار، میدان­دار جابجایی قدرت شدند و با همت و ایمان خود تحولی بسیار عمیق را رقم زدند که این حادثه تاریخی و پیامدهای آن را باید با نگاه کلان و فراگیر مورد توجه و بررسی قرار داد.

ایشان در تبیین عناصر و عوامل شناخت یک تحول و حادثه ؛ توجه به زمینه های تاریخی و جغرافیایی، انگیزه ها، اهداف، عناصر میدان­دار و هزینه ها را ضروری خواندند و با انتقاد از کسانی که گرایشها و جهت گیریهای مردم را پوپولیستی و عوام گرایی می خوانند افزودند: ملت ایران با ایمان، غرور ملی و تکیه بر «افتخارات تاریخی و مواریث فرهنگی»، انقلاب اسلامی را به وجود آورد تا در سایه اسلام به استقلال و آزادی، عزت ملی، سعادت و رفاه دنیوی و سربلندی اخروی دست یابد.

ایشان «عوامل معارض و مزاحم و هزینه ها» را از جمله عناصر هر حادثه تاریخی دانستند و خاطرنشان کردند: هر ملت برای تحقق اهداف خود باید هزینه هایی بپردازد و ملت بزرگ و شجاع ایران نیز 8 سال جنگ تحمیلی، تقدیم شهیدان بزرگ در مقابله با تروریسم کور دهه 60، و ایستادگی در برابر تهدیدها و تحریمهای اقتصادی را به عنوان هزینه های پیروزی انقلاب پرداخته و اکنون نیز در این میدان مهم، همچنان مقتدر و مصمم ایستاده است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای مکرر دو سال اخیر استکبار مبنی بر تحریم و محاصره اقتصادی ملت ایران خاطرنشان کردند: ملت ایران از اوایل انقلاب در محاصره و تحریم دشمنان بوده اما با تکیه بر استعدادهای درونی خود، این تهدید را به فرصت پیشرفت و استقلال و خودباوری تبدیل کرده است بنابراین، این ملت بزرگ را از محاصره اقتصادی نترسانید.

دشمنان ملت ایران از روند پیشرفت این کشور دستپاچه شده و بر فشارهای خود افزوده اند اما ملت ایران هر تحریم و محاصره را به زمینه ای برای پیشرفت مضاعف تبدیل خواهد کرد.

ایشان، هدف تلاشهای گسترده سیاسی – تبلیغاتی اردوگاه سرمایه­داری را عقب­نشینی ملت ایران از کلیه حقوق خود از جمله حق هسته ای، حق عزت، حق استقلال، حق تصمیم گیری و حق پیشرفت علمی برشمردند و افزودند: دشمنان ملت ایران از روند پیشرفت این کشور دستپاچه شده و بر فشارهای خود افزوده اند اما ملت ایران هر تحریم و محاصره را به زمینه ای برای پیشرفت مضاعف تبدیل خواهد کرد.

ایشان نگاه کلان به عوامل و عناصر انقلاب را موجب پرهیز از جزیی نگری و داشتن افق دید وسیع برشمردند و افزودند: رسانه های بیگانه در تلاش اند هر مسئله ای حتی حوادث طبیعی نظیر خشکسالی و مسائلی همچون گرانی را که در دنیا نیز عمومیت دارد، به عاملی برای فشار بر ملت و مسئولان ایران تبدیل کنند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به بحران اقتصادی بی سابقه در 60 سال اخیر که از امریکا شروع و به اروپا و دیگر مناطق سرایت کرده است افزودند: این بحران باعث شده که سازمان ملل نیز در جهان بحران غذایی اعلام کند اما رادیوهای بیگانه، با تمرکز بر ایران، به گونه ای تبلیغ می کنند که گرانی در ایران، به خاطر بی توجهی «مسئولان دولت و دیگر بخشها» است در حالیکه مسئولان کاملاً به این موضوع توجه دارند.

به فضل پروردگار مشکلات کشور از مشکلات بسیاری از کشورها کمتر است اما همین مسائل نیز باید با همت قوای سه گانه و احساس مسئولیت همگانی مردم برطرف شود.

ایشان در همین زمینه افزودند: به فضل پروردگار مشکلات کشور از مشکلات بسیاری از کشورها کمتر است اما همین مسائل نیز باید با همت قوای سه گانه و احساس مسئولیت همگانی مردم برطرف شود تا ملت بزرگ ایران راهی را که با ایمان و قدرت و حکمت آغاز کرده با سرافرازی به پایان برساند و جامعه نمونه اسلامی را تشکیل دهد.

ایشان همچنین با یادآوری نامگذاری سال جدید به سال نوآوری خاطرنشان کردند: هر آزمایشگاه – دانشگاه – حوزه علمیه – محیط اداری – کارخانه صنعتی و مزرعه کشاورزی – امسال به عرصه ظهور ابتکارات انسانهای نوآور تبدیل شود تا مجموعه این گامهای مبتکرانه، کشور را از گذرگاههای مهم به پیش ببرد.

رهبر انقلاب اسلامی، حساسیت دشمن به مسائل اقتصادی ایران را خاطرنشان کردند و افزودند: سال گذشته نیز دشمن درصدد ایجاد اختلال در اقتصاد کشور و بزرگنمایی مشکلات بود که راه اساسی مقابله با مشکلات اقتصادی موجود، انضباط مالی، صرفه جویی، و پرهیز از اسراف است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مشکل خشکسالی و کم آبی، اسراف در مصرف آب شرب و نیز آب کشاورزی را از جمله مسائلی خواندند که باید با توجه مردم و مسئولان حل شود.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با تشکر از مردم مؤمن، با وفا، و مهمان دوست شیراز، این شهر و استان فارس را دیار علم و هنر و فرزانگی برشمردند و با اشاره به مفاخر و مشاهیر ملی و جهانی فارس در عرصه های ادبی – فرهنگی – هنری و علمی افزودند: سعدی و حافظ دو گوهر درخشان بر پیشانی زبان و ادبیات فارس هستند و اینگونه مفاخر، شیراز را از معرفی، بی نیاز کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مرقد مطهر احمد بن موسی بن جعفر و برادران بزرگوار ایشان در شیراز، ایستادگی علمای جلیل القدر این منطقه در برابر استعمارگران و همراهی مردم با علما را نشانه هایی از عمق اعتقادات دینی مردم این منطقه خواندند و افزودند: رژیم پهلوی و حزب کمونیست توده تلاش فراوانی داشتند ایمان و اعتقادات جوانان این منطقه را سلب و هویت غربزده یا شرق زده را بر آنان تحمیل کنند اما حضور قوی مردم و روحانیت این استان در مبارزه با رژیم شاهنشاهی نشان داده که این توطئه ها راه به جایی نبرده است.

ایشان تأکید کردند: شرکت جوانان پرافتخار فارس و شیراز در دفاع مقدس و دیگر مراحل انقلاب نشان می دهد که اعتقادات عمیق دینی این مردم تغییر ناپذیر است و استان فارس به علت مجموعه این عوامل، از جمله مناطق ممتاز و پرافتخار کشور در عرصه پیشرفت علمی و دیگر عرصه ها به شمار می رود و این مسیر باید با ایمان و همت و هوشیاری مردم و علمای بزرگ منطقه ادامه یابد.

در ابتدای این دیدار آیت الله حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز به رهبر معظم انقلاب خیرمقدم گفت.

شناخت جریان‌های سیاسی داخل و جهان از مهمترین مسئولیت‌های روحانیت است

به گزارش « نخلستان » به نقل از خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و طلاب استان فارس، تقوا و خودسازی، مجهز شدن به «دانش دین و معارف الهی» و شناخت جریان‌های سیاسی داخل و جهان را مهمترین مسئولیت‌های روحانیت برشمردند و افزودند: مسئولیت روحانیون و طلاب در تحقق اهداف معنوی جمهوری اسلامی، بسیار سنگین است.
ایشان در تبیین دشواری وظایف و مسئولیت‌های روحانیت به نیاز بسیار اساسی بشر به امنیت اشاره و خاطرنشان کردند: امنیت واقعی ملت‌ها در پرتو دو عامل «اقتدار» و «معنویت دینی» به دست می‌آید و جمهوری اسلامی به عنوان نمود قدرت سیاسی اهل دین، الگویی است که باید از این دو عامل برخوردار باشد و همین ضرورت تاریخی، مسئولیت روحانیت را بسیار سنگین می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به گسترش حوزه تاثیرگذاری روحانیون افزودند: امروز برخلاف گذشته تاثیر روحانیت به حوزه‌های فردی و جمع‌های محدود خلاصه نمی‌شود بلکه روحانیت در سایه استقرار نظام جمهوری اسلامی، داعیه‌دار هدایت معنوی بشر است و این مسئله، دغدغه‌ها و مسئولیت‌های فراوانی را به همراه می‌آورد.
رهبر انقلاب اسلامی تحقق مسئولیت‌های مهم روحانیون را در درجه اول در گرو تقوا و خودسازی دانستند و افزودند: روحانیون به ویژه طلاب جوان باید خودسازی و تهذیب نفس را بسیار جدی بگیرند چرا که انسان بی‌تقوا نمی تواند دیگران را هدایت کند.
ایشان فراگرفتن دانش و معارف دین را دومین نیاز عمیق روحانیت برشمردند و با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری افزودند: آن شهید بزرگوار با معارف و حقایق دین آشنا بود و کتاب‌های گرانقدرش، نشان دهنده رزق واسعه و تفضلات الهی به آن شهید بزرگوار است و لازم است جوانان حتما یک دوره از کتاب‌های استاد مطهری را مطالعه کنند تا با بخش‌هایی از معارف اسلام آشنا شوند.
رهبر انقلاب اسلامی آشنایی با فقه و علوم عقلی را از نیازهای طلاب دانستند و با اشاره به تلاش برخی قدرت‌ها برای منحرف کردن ذهن ملت‌ها از طریق فلسفه یا مطالب شبه فلسفی خاطرنشان کردند: راه مقابله با این تلاش‌ها، تکفیر، دشنام و عصبانیت نیست بلکه باید با تکیه بر حقایق دین و معارف عقلی، ذهن بشر را در مقابل مطالب و نظریات انحرافی، نجات داد و دستیابی به این مهم، نیازمند عالم شدن و پرورش انسان‌های متفکر نظریه پرداز است.
ایشان در همین زمینه آشنایی با منطق و زبان روز را مهم خواندند و افزودند: باید در تبلیغ و تبیین از ابزارها و وسایل پیشرفته روز نیز استفاده کرد اما منطق و زبان روز یعنی درک فضای ذهنی مخاطبان و چاره‌جویی عالمانه برای حل مشکلات امروز آنان.
رهبر انقلاب اسلامی در ادامه تبیین ضروریات و نیازهای امروز روحانیت و حوزه‌های علمیه، نگاه درست به سیاست جهانی و شناخت جریان‌های سیاسی داخلی و جهان را در ایفای مسئولیت‌‌‌های سنگین روحانیون مهم برشمردند و افزودند: روحانی آگاه باید با درک جریان‌های سیاسی بین‌المللی، دو نقطه اساسی گمراهی و هدایت بشر را درک کند.
ایشان سیاست‌های حاکم بر قدرت‌های بزرگ را زمینه ساز ترویج فساد و ظلم و موجب جنگ و خونریزی در جهان دانستند و افزودند: ‌جمهوری اسلامی پرچم مقابله با این سیاست‌ها را در جهان برافراشته است و به همین علت مورد هجوم مستمر و گسترده جبهه استکبار قرار گرفته است.


  

87/2/12
10:22 ص

بعد از ظهر روز سه شنبه  10 اردیبهشت 1387، شهیده راضیه کشاورز - از مجروحین حادثه حسینیه سیدالشهداء - نیز به سوی معبود پر کشید.
کانون فرهنگی رهپویان وصال ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده این شهیده گرامی، صبر و اجر  جزیل برای ایشان از درگاه احدیت مسئلت دارد.
ضمنا مکان و زمان مراسم تشییع و تدفین متعاقبا اعلام خواهد شد.

مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر شهیده راضیه کشاورز چهاردهمین شهید رهپویان وصال فردا پنجشنبه 12/2/1387 ساعت 9 صبح از حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) برگزار می گردد.


  

87/2/3
11:29 ص

اظهارات حاج نبی رودکی - نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون حادثه حسینیه سیدالشهداء:
 
کف قفسه شیشه‌ای هشتاد سانتی‌متر از زمین فاصله دارد و انفجار در حدود پایین‌تر از سی تا سی و پنج سانتیمتری با زمین رخ داده است... هیچ‌کدام از این مین‌ها چاشنی و ماسوره نداشته و خنثی بوده‌اند

نماینده مردم شیراز در مجلس، از افزایش تعداد جان‌باختگان انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز خبرداد و گفت: طی امروز دو تن از مجروحان که بیش از 60 درصد سوختگی داشتند به جمع جان‌باختگان افزوده شدند، و بدین ترتیب آمار جان‌باختگان این حادثه به 13 تن رسید.

محمدنبی رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر، از بازدید محل انفجار در حسینیه سیدالشهدا طی روز گذشته (یکشنبه)خبر داد و گفت: به درخواست اینجانب در این بازدید رییس دادگستری استان فارس، دادستان عمومی استان فارس، قاضی رسیدگی کننده به پرونده‌ی انفجار، رییس سازمان بازرسی استان فارس و یکی از مسوولان کانون رهپویان وصال حضور داشتند.

رودکی درباره چگونگی وقوع این انفجار با بیان اینکه یکی از نظرات مختلفی که مطرح شده انفجار به علت عوامل بیرونی است،افزود: تا قبل از این بازدید موضوع انفجار از داخل قفسه شیشه‌ای مطرح بود، درحالی که کف قفسه شیشه‌ای 80 سانتی‌متر از زمین فاصله دارد؛ در این زمینه تحقیقات از خاک محل گود انفجار در لابراتوار ادامه دارد تا مشخص شود که چه نوع موادی در این محل منفجر شده است و این در حالی‌است که انفجار در حدود پایین‌تر از 30 تا 35سانتیمتری با زمین رخ داده است و این موضوع در روند رسیدگی به این پرونده موثر است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: گزینه‌ی دیگر پیش روی کارشناسان بررسی این حادثه، انفجار در اثر وجود مواد منفجره مین که از مدت‌ها قبل در غرفه‌ی معراج شهدا به نمایش گذاشته شده، بوده است؛ اما هیچ‌کدام از این مین‌ها چاشنی و ماسوره نداشته و خنثی بوده‌اند.

به گفته‌ی نماینده‌ی شیراز، پرونده‌ی انفجار حسینیه‌ی سیدالشهدا هنوز مفتوح است و دستگاه قضایی به شکل گسترده‌ای درحال رسیدگی به این پرونده است.

رودکی همچنین با اعلام این‌که در حال حاضر 20 تن از مجروحان این حادثه در بیمارستان‌های شیراز و اصفهان به دلیل شدت سوختگی و یا صدمات ناشی از موج انفجار بستری هستند، گفت: از بنیاد شهید و مسوولان وزارت بهداشت و درمان انتظار داریم همچون گذشته از مجروحان این حادثه حمایت کنند و اقدامات درمانی برای این دسته از مجروحان رایگان باشد.

نماینده مردم شیراز همچنین درباره هویت کانون رهپویان وصال گفت: این کانون با بیش از یک دهه فعالیت، نوجوانان و جوانان شهر شیراز را در جهت تربیت اسلامی و دینی هدایت می‌کرده است و شنبه‌شب هر هفته بین دو تا سه هزار نوجوان دختر و پسر با حضور در کانون به سخنان حجت‌الاسلام انجوی نژاد که از روحانیان دفاع مقدس و جانباز شیمیایی است، گوش می‌دادند.

وی افزود: انجوی‌نژاد به عنوان مدیر کانون رهپویان وصال با تلاش‌های خود جوانان شهر شیراز را به سمت فرهنگ اسلام ناب محمدی سوق می‌داد.

رودکی با اشاره به حضور 40 تا 50 هزار نوجوان و جوان در مراسم هفت جانباختگان حادثه انفجار در حسینیه‌ی سیدالشهداء اظهارداشت : امیدواریم این کانون با حمایت روحانیون فارس به کار خود ادامه دهد.

منبع : ایسنا


  

87/2/3
11:25 ص

دو تن دیگر از مجروحین حادثه حسینیه دو تن دیگر از مجروحین حادثه حسینیه سیدالشهداء به خیل شهدا پیوستندسیدالشهداء به خیل شهدا پیوستند

سایت خبری نخلستان - گروه خبری رسانه: صبح روز دوشنبه 2 اردیبهشت 1387، شهید هاشمی - از مجروحین حادثه حسینیه سیدالشهداء - به جمع یاران سفر کرده اش پیوست تا بار دیگر غبار غم بر چهره دوستانش باقی گذارد. وی که به علت جراحت بیش از اندازه درهمان شب حادثه به یکی از بیمارستان های شهر اصفهان منتقل شده بود، صبح روز دوشنبه به لقاء الله پیوست.
همچنین ساعت 10 صبح دوشنبه
 آقای محمد شاهچراغی نیز به شهادت رسید. ایشان صبح امروز پس از ده روز بستری در بیمارستان نمازی بر اثر شدت جراحات، ندای حق را لبیک گفتند.
کانون فرهنگی رهپویان وصال ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده این شهیدان گرامی، صبر و اجر  جزیل برای ایشان از درگاه احدیت مسئلت دارد.


روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز زمان و مکان تشییع جنازه شهیدان هاشمی و شاهچراغی را به شرح ذیل اعلام کرد :
زمان :‌ چهارشنبه 04/02/1387 - ساعت 9 صبح
مکان : آستانه حضرت سید علاءالدین حسین (ع)

منبع: www.NAKHLESTAN.org


  

87/2/1
10:52 ص

سخنرانی مهم حجت الاسلام انجوی نژاد در جلسه هفتگی بعد از بمب گذاری

خداوند بشارت داده بر کسانی که با دردو غم و ناراحتی این دو سه روز دنیا را تحمل می کنند و دنیا را حقیقتا دو سه روز می دانند و بالا و پایین دنیا برایشان اعتباری ندارد .آمدند که بندگی کنند و هر وقت که خدا خواست به سمت خداوند پرواز کنند خدا را شاکریم که در زمان عمرمان یک بار دیگر حماسه هایی را که فکر می کردیم به فراموشی سپرده شده دوباره برای ما تکرار شد.خدا را شکر می کنیم که برای مایی که شعار می دادیم زمینه ساز یک امتحان شد تا شعارهای ما محک بخورد و در این زمانهاست که سره از ناسره و مرد از نامرد مشخص می شود.خدا را شکر می کنیم در حالی که کسی گمان نمی برد که با این واقعه و با این درد و مصیبت و بلا باز هم پایی برای حضور باشد ما میزبان قدوم مبارک شما خواهرها و برادرها بودیم که قدمتان بر چشم خود من!

نمردیم و دیدیم که یک عده ای در حالی که از درد به خودشان می پیچیدند اشکشان را برای دردشان نمی ریختند و اشکشان برای این بود که چرا ما نرفتیم؟نمردیم و دیدیم عده ای که پاره ی تنشون,جگرگوششون و فرزندانشان را به خدا تقدیم کرده بودند بلند و رسا گفتند که خودمان و بقیه ی فرزندانمان هم فدای حسین. عده ای گمان می کردند که این حرفها مال همان دهه ی شصت بوده و چقدر توفیق دارند برادرها و خواهرهای جوانی که نمردند و معنای رفیق از دست دادن را چشیدند !

اونهایی که در کتابها و د فترچه ی خاطراتشان آرزوی شهادت می کردند امتحانشان را پس دادند که مرد شهادت هستند یا نه.دیدید که شهادت به همین راحتی نیست؟دیدید که چقدر سخت است؟وقتی که می گفتند شهادت هنر مردان خداستیک عده ای می گفتند چه هنری؟این دنیا ارزشی ندارد و ما هم اگر آن زمان بودیم می رفتیم و شهید می شدیم.اما دیدند که چقدر سخت است دیدند که جراحت چقدر سخت است,دیدند که انفجار با بدن چکار می کند.دیدند که ضجه شنیدن چقدر سخت است,دیدند که جنازه ی پاره پاره و قطعه قطعه را جمع کردن چقدر مشکل است.نمردیم و عاشورا را دیدیم که من بعد که روضه ی گودی قتلگاه را می خوانند نگویند که شما برای چی دارید گریه می کنید؟اگر علی اکبری قطعه قطعه شد ما داشتیم ,اگر قاسم و عبدالله 4 و 11 ساله بودند ما داشتیم.من بعد وقتی برای امام حسین گریه می کنید می دونید برای چی دارید گریه می کنید.نمردیم و مزه ی جا موندن رو چشیدیم.نمردیم و تو خواهرها یک شهیده دادیم که دکتر می گفت وقتی تو حسینیه بالای سرش رسیدم که افتاده بود و خون اطرافش رو گرفته بود آخرین لحظات عمرش بود و آخرین رمقش می خواست باشه اما تا دید نامحرم داره میاد با تمام توانش چادرش رو مرتب کرد!!!این مردم برای حجابشون ارزش قائلند.تمام توانش را برای حفظ حجابش گذاشت.اینها حماسه بود.شهادت هنر مردان خداست.عجیبه خونه ی هر کدوم از شهداء که میرم میگن آقا بچه مون گفت که دارم میرم.خونه ی شهید موسوی میری باباش میگه بهم گفته بود که می خوام شهید بشم.خونه ی شهید نصیری میری میگه بابام گفته بود که دیشب خواب دیدم که یه مینی بوس دم کانون داره سوار می کنه برای کربلا.خونه ی شهید مهدوی میری میگه که مدتهاست که می گفت من بیست سال بیشتر عمر نمی کنم. و در حالی که فقط هفده روز از بیست سال گذشته بود شهید شد.دیدیم صحنه هایی را که کسی باور نمی کرد.نمردیم و دیدیم که شهادت گلچین است و بهترین ها را می برد.

در مسلخ عشق جز نکو را نکوشند

روبه صفتان زشت خو را نکشند


خوش به حال اونهایی که شنبه بودند.ما این مقتل و حسینیه رو نگه می داریم که گودی شهیدان ماست.می خواهیم پانزده متری گودی بایستیم ببینیم حضرت زینب چی کشید؟
در روایت داریم که جایی که کسی شهید میشه تا قیام قیامت ملائکه رفت و آمد می کنند.
شنیده بودیم که قاسم زیر سم اسبها بدنش با خاک یکی شد.دیدیم که بچه ی یازده و چهار ساله ای که قطعه قطعه شد..حالا می دونیم که برای چی باید گریه کنیم.خداوند به ما عمر داد که یک بار دیگر بفهمیم که خون شهید چقدر برکت دارد.حالا به بغل دستیت که نگاه می کنی تو دلت میگی:
بیا تا قدر یکدیگر بدانیم که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم.
بچه ها با هم مهربون شدند با محبت شدند بچه بازیها رو فراموش کردند.زبونها کنترل شده.هر جای شهر که راه میرن مردم که نگاشون می کنند کیف می کنند که اینها بازمانده های شهدا هستند.چقدر می گفتیم که بچه ها قدر این روزها را بدونید.ما زمانی که جنگ تموم شد قدر ندونستیم باختیم.حالا لااقل شما قدر بغل دستیت و قدر دوستت رو می دونی که چه خبره!شاید فردا رو هیچ کدوم از ما ندیدیم .دیگه آماده شدی و مطمئن شدی که همیشه نیستی.

جای همه ی خواهرها و برادرهایی که نبودند خالی بود
بوی حسین
بوی شهادت
بوی ملائکه
بوی سیب
بوی دوده و باروت
بوی گوشت سوخته شده

یک هفته است که شب تا صبح و صبح تا شب داریم گریه می کنیم نه برای اونهایی که رفتند برای خودمون که یک فرصت دیگه از دستمون رفت
...
یاران چه غریبانه رفتند از این خانه
هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه

هرسو نظر اندازی در یاد کسی افتی
ای وای که یارانم رفتند چه غریبانه


به خون شهید شک نکن.خون شهید برکت داره.برادرها و خواهرهاتون که مجروح و جانباز شدند برکتهای جامعه ی امروز ما هستند شک نکن
*******************************

و اما چند نکته:

نکته ی اول:

پرونده باز است و جناب سردار رودکی که خودشون هم تشریف دارند فرمودند که نتیجه ای حاصل نشده و پرونده از نظر قضایی باز است و اگر کسی هر جای کشور دارد اعلام نظر می کند برای خودش دارد اعلام نظر می کند.خطبه ی نماز جمعه ی دیروز شیراز رو شما نگاه کنید و با خطبه ی نماز جمعه ی دیروز تهران مقایسه کنید.در شیراز با اینکه آقای حائری کامل در جریان ریز ماجرا هست حرف نمی زند بعد تو تهران خیلی راحت اظها نظر می کنند که آقا تموم شد رفت سهل الانگاری بوده!!!!
اگر فقط به من بود بنده حاضرم سکوت کنم اما بچه ها و جوانهایی که الکی دارند تحت تهمت واقع می شوند بدانند که پرونده باز است و ما داریم تلاش می کنیم و دو تا نکته رو اینجا عرض می کنم.بنا نداریم که بحث رو زیاد باز کنیم و این به این معنا نیست که هیچ جا بنا نداریم چون ما گزارش داریم و الحمدالله رب العالمین در کانون عکس و فیلم و ...به قدر کافی وجود دارد و تلاش می کنیم و به جاهای مختلف میدیم و یک عده هم همینطوری دارند اظهار نظر می کنند که آقا اینها سهل الانگاری و...بوده!

ببینید اون غرفه ی کذایی که میگن، سالمه الان افتاده تو حسینیه و بلافاصله بعد از انفجار, ما عقل داشتیم و از همه چیز عکس گرفتیم.چهار چوب بالای غرفه سالمه بنابراین از داخل این غرفه چیزی منفجر نشده.حالا پنج هزار تا کارشناس از دویست هزار تای جهان بیان بگن که نبوده.اما عقل مارو که نمی تونند بایکوت کنند.بنابراین از داخل چیزی منفجر نشده است.غرفه ای که پایه های پایینیش داغون شده و چهار چوب بالای اون سالمه و فقط شیشه هاش از بین رفته و حتی رنگش هم نرفته است. پس از داخل این غرفه چیزی منفجر نشده و خودشون هم بهش رسیدند.پس مساله ی انفجار از درون غرفه ی واحد شهداء منتفی است.بنابراین یک چیزی از بیرون اون غرفه بوده است.
لذا علت انفجار به هیچ وجه مشخص نیست و هر کس هم چیزی میگه برای خودش میگه و اگر ما سکوت می کنیم چون نمی خوایم که ده نفر مدام دعوا کنند که این بیاد از این مصاحبه کنه اون روزنامه بیاد از اون مصاحبه کنه.در حالی که مملکت یک سیستم قضایی دارد و دارند یک پرونده رو بررسی می کند.حالا یک آقایی هر جا و هر کی می خواهد باشد. کسی که بیست دقیقه بعد از فاجعه نظر کارشناسی می دهد نظرش برای ما ارزشی ندارد که اصلا بخواهیم باهاش بحث کنیم.بنابراین ما هیچ بحثی نداریم و منتظر نظر می نشینیم و ان شاءالله خون شهداء که فاش کرد اونوقت ما می دونیم که چگونه بتوانیم خون شهدایمان را رهروی کنیم.

خون این بچه ها راه خودش رو پیدا می کند. اینکه بنده بگویم تقصیر حسن و حسین و تقی و نقی بود مانع از راهگشایی از این خون نخواهد شد و هر کس در این مسیر کوچکترین خللی ایجاد کند چوب خدا صدا نخواهد داشت ما مطمئنیم و بنده هم آدمی نیستم که چهار تا جمعیت ببینم و جوزده بشم که تا چهار تا خبرگزاری اومد بگم ببینید دورمون شلوغ شد مصاحبه کنید و عکسمونو بندازید و....
من الان هم ناراحتم چون شغل بسیار محبوب من یعنی اخلاقی صحبت کردن با این تنشها جور در نمیاد که مدام پاشم برم اینطرف و اونطرف و این روزنامه و اون روزنامه و....حالا اگر عده ای دوست دارند مصاحبه کنند بیان تا صبحِ قیامت مصاحبه کنند. سکوتی که برای مصالح نظام است و به قول بزرگان شهر اگر عده ای اشتباه می کنند ما نباید اشتباه را با اشتباه جواب بدیم ما منتظر پایان یافتنیم و صحبت دو پهلو یک پهلو و سه پهلو ...برای ما هم مهم نیست چون این پرونده بالاخره یک جایی به انجام می رسد.تلاشهای وسیعی داریم انجام میدیم و به حمد و وقوه ی خداوند از لحظه ی انفجار ما خواب راحت نداشتیم و خدارا شکر می کنیم
برادرها و خواهرها! اینها قطعه قطعه شدند حالا ما نباید تحمل چهار تا حرف رو داشته باشیم؟پدرو مادرشان دارند خون دل می خورند اونوقت بنده بیام بگم که چرا چهار نفر اومدن گفتند بله!
ما ساکت نشستیم و تلاشمون رو می کنیم و از رهبر معظم انقلاب که قدوم مبارکشون بزودی در شهر ما قرار می گیرد و ما ان شاءالله کفن پوش به استقبالشون می رویم تمنا داریم که به این واقعه عنایت بیشتری داشته باشند که ان شاءالله خون این بچه ها در مسیر خودش احقاق حق شود .خون شهید کار خودش را خواهد کرد.

نکته ی دوم:

من متاسفم و واقعا متاسفم و خیلی متاسفم از اینکه وقتی یک نفر در ورزشگاهی ترقه می اندازدو سربازی کور می شود صداوسیما ساعتها بهش می پردازد اما برای صدا و سیمای مرکز متاسفم که از حماسه ی شما تنها دو تا دوازده ثانیه رو برای تشییع جنازه پخش کردند و اگر خدایی نکرده خدایی نکرده کسی قصد اهمال دارد ما از خداوند تبارک و تعالی می خواهیم و دعا می کنیم که هدایتش کند و ارزش خون این شهداء و دویست مجروح که برای آقایون اینقدر ارزش نداشت که حتی اجازه ندادند که تمام شبکه ها اعلام کنند و واقعا برای صدا و سیمای خودمان متاسفم که اینگونه این قضیه رو بایکوت کرد و اینگونه خون این بچه هایی که جای خودش رو باز خواهد کرد تقاصش دامن آنها را خواهد گرفت.برای یک ترقه توی یک ورزشگاه ساعتها کارشناسی و دیدار با رییس جمهور و اعلام جانبازی و پنجاه تومن و صد تومن اینطرف و آنطرف....اما بچه ها برای اباعبدالله تکه تکه و قطعه قطعه شدند و خم به ابروی این آقایون نیومد!!!

پیغام مقام معظم رهبری رو با زحمت پخش کردند.حتی پیغام رییس جمهور رو نمی دونیم پخش کردند یا نکردند!خدا نکند که توپ تراکتور سازی بندر عباس بخوره به تیر دروازه ی ماهی فروشی فلان شهر ...اونوقت ببینید چه خبر میشه.دویست تا تحلیل و تو ده تا شبکه ی تلویزیونی نشان می دهند اونوقت پیام رهبری که می فرماید من قلبم متاثر شد کجاست؟

من از نظام اسلامی توقع دارم که یک کم به این بی تفاوتیها توجه کنند.مردم ما عزادار اینجا نشستند انگار نه انگار که این صدا و سیما مال جمهوری اسلامیه .بابا هر واقعه و هر دلیلی که بوده نباید یه مصاحبه یه نگاهی یه ...به اینها کرد؟؟این چه وضعیه؟؟؟

بنده به سهم خود که سهم بسیار کوچکی است سر پل صراط یخه ی مسئولین را به خاطر این اهمالها خواهم گرفت .

نکته ی سوم:

ما ستادی برای رسیدگی به شهداء و جانبازانمان از روز اول تشکیل دادیم و ان شاءالله تا بعدش هم خواهیم بود و حقوق اینها را کاملا احقاق خواهیم کرد و انشاءالله خداوند بما توفیق خدمتکاری و نوکری برای این خانواده را تا زمان حیات به ما بدهد
آخرش همه چیز خوب می شود.ما به رهبریمون اعتقاد داریم ما خودمون رو فرزندان,مریدان و مقلدان مقام معظم رهبری می دانیم.ایشان اگر فرمان بدهند بنده خودم و همه ی این بچه ها حاضریم با گوشه ی چشم ایشان, خود و خانواده مان را فدای ولایت کنیم.

بنابراین این آزمایشها در مقابل بابی انت وامی و نفسی و مالی و ...کاری که نیست .ما یک هفته ی دیگر هم صبر می کنیم.اعلام مواضع ما فقط از این تریبون هست و هیچ جای دیگری هم اعلام حضور نمی کند.هر کسی هر کاری خواست انجام دهد به ما ربطی ندارد.ما به علماء و بزرگان شهرمان اعتماد کامل داریم.حضرت آیت الله حائری,و حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب در جریان ریز ماجرا هستند و حرف اینها برای ما حجت است و پدرانه و دلسوزانه همگام و همراه با شما بودند با شما اشک ریختند و با شما راه رفتند و حمایت کردند.ما به مسیر قضایی اعتماد کامل داریم و ان شاءالله همه چیز به خوبی و خوشی ختم می شود و این خون شهدا بالاخره خودش را نشان خواهد داد و ابدا ما در برابر حق و حقوق این بچه ها کوتاه نخواهیم آمد و هر چی هست روشن و شفاف بیان خواهد شد و ان شاءالله که خداوند تبارک و تعالی به ما توفیق رهروی راه شهداء را عنایت کند.برادرها و خواهرها این چند روزه خواهد گذشت و این رهروی است که مهم است.عده ای زمزمه می کنن زمرمه هایی که ایجاد اختلاف بین خودمان کند و هر زمزمه ای که بخواهد شکاف بین ما و مسئولین درست کند که از خودمانند بدانند که ملت و مسئولین با همند و هر زمزمه ای که بخواهد اختلاف ایجاد کند که ما در انتخابات شرکت نمی کنیم سخت در اشتباهند.بلکه در انتخابات پرشورتر از قبل شرکت می کنیم و هر زمزمه ای که بخواهد به توی جوان القاء کند که بابا دیدی چی شد؟حقت رو خوردند...
.صبر داشته باشیدوقتی که به به و چه چه بنده رو بکنند پای ولایت ایستادن هنری نیست.وقتی که بنده مظلوم و محروم شوم پای ولایت ایستادن هنر است.ما تا آخرش ایستاده ایم و جلسات کانون هم مثل همیشه به صورت اخلاقی پاپرجا خواهد بود و ان شاءالله این مسیر را ادامه خواهیم داد و به قوت خودش برقرار است.
برادرها و خواهر اگر بنده را به عنوان نوکر خودشان قبول دارند اعتماد کنند و اجازه بدهند که ما کارها رو دنبال کنیم.لذا برادرها و خواهر تمام کشورهای بیگانه الان دلسوز کانون رهپویان وصال شدند.حالا رادیو فردا و رادیو امریکا دلسوز ماشد!نباید گول بخوریم.

لذااین آرزو را که از کانون بخواهند کوچکترین مخالفتی بر علیه نظام و بر علیه مملکت و بر علیه جمهوری اسلامی و خدایی نکرده زاویه دار با رهبری ببینید را دشمنان داخلی و خارجی باید به گور ببرند

ما این شهداء را دادیم که همه ی مخالفین ولایت در داخل و خارج را با همین مشتهای گره کرده مان به گور بسپاریم

انتقادات ما داخلی است.در خانواده با خودمون بحث می کنیم.کسی بیاد بگه چه خبره میگیم به تو چه.ما سربلندیمون زمانی است که بتوانیم سربازی بار بیاوریم که برود و فدایی شود نه اینکه در ذهنش ایجاد شبهه کند.
ما اهل مقابله به مثل بدی نیستیم.ما که نمی خواهیم شهر را به هم بریزیم.آقا حضور امشب تو جلوی امام زمان پرونده ات رو ممهور کرد.ما گفتیم با این وضعیت پیش آمده جمعیت کانون پنچ برابر میشه اما دیدیم پنجاه برابر شدند.
لذا مسیر خودش را طی خواهد کرد و ما کماکان هستیم و بسیار محکمتر از قبل هستیم.بنده و امثال بنده آبرومون از این نظامه وگرنه اگر الان زمان شاه بود که کاره ای نبودیم که حالا بخواهیم غصه ی آبرومون رو بخوریم.ماها آبرومون رو از شما و از این نظام گرفتیم.اگر این مملکت و این نظام جمهوری اسلامی نبود من الان کجا بودم؟؟اگر بد بودیم در کدوم بساط از گناه و اگر خوب بودیم کجا مخفی شده بودیم؟
برادر من ما رفتیم برای این مملکت جون دادیم کی می خواد مارو برگردونه؟چه اتفاقی ممکن است بیفتد؟بدترین اتفاقی که برای ما بیفتد تازه برای ما اول بسم الله است که حالا دیگه قشنگ و محکم برای خدا کار می کنیم

و نکته ی آخر:

در مقابل عظمت و لطف و محبت شما بنده احساس حقیری و زبونی می کنم و این مطلب من رو این چند روزه وحشتناک خراب کرده.یعنی من اینقدر مقابل این جوانهایی که می دونستم اینطوری هستند اما ندیده بودم و تنها چیزی که گمان نمی کردم این بود که بعد از انفجار برم بیمارستان بعد مجروحین من رو ببینند بغل کنند گریه کنند با چشمهای بسته و کور شده که حاجی ما چکار کردیم که شهید نشدیم؟و تنها چیزی گمان نمی کردم این بود که برسم دم خونه ی این شهداء و پدرش خم بشه و بخواد دست مارو ببوسه و با محبت مارو بغل کنه که بقیه ی بچه هام هم فدای امام حسین.در مقابل این عظمت من خرد شدم و دیگه چیزی از ما باقی نمانده است و ان شاءالله این عظمت شما به گوش رهبرتان خواهد رسید و امید پیدا می کند .شیرازی که می گفتند مهد جشنهای 2500 ساله است ببیند که چه جوانهایی دارد.شیرای که می گفتند مهد فساد است کار به جایی رسیده که به مشهد که می رویم خواهر های ما از نظر حجاب زبانزد می شوند.بنده به شیرازمان افتخار می کنم.بنده خاک پای شما را طوطیای چشمم می کنم.بنده افتخار می کنم که در شهری نفس می کشم که ملاصدرا اگر زمانی اینجا نفس می کشید امروز شمایی نفس می کشید که ملاصدراها هم به شما حسرت می برند.لذا خودتان را دست کم نگیرید اگر دو تا گناه پیش اومد ناامید نشوید.شما امتحانتون رو پس دادید.بزرگان کشور زنگ می زنند که به این بچه ها بگو التماس دعا.لذا قدر خودتون رو بدونید.برادرها و خواهرها بیشتر با همدیگر ملاطفت داشته باشند.وحدتت رو حفظ کن.محبت و ارتباطاتت رو بیشتر کنید. به کوری چشم کسانی که با این مسائل مخالفند ما امسال تو کانون کارمون رو سه برابر می کنیم.به کوری چشم کسانی که نمی توانند این جمعهای مذهبی و شیعی و انقلابی رو ببینند ما کانون را سه برابر خواهیم کرد.ما حتی دو تا اعتکاف می گیریم

برادرها و خواهرها; عزاداریها و کم خوابیهاتون قبول باشه اما دستت رو به کمرت بگیر,بلند شو برو و زندگیت رو ادامه بده.
 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ