سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 >

85/12/22
7:49 ص

نواندیش- هفته نامه تابان چاپ قزوین با انتشار یک خبر و چند عکس از حادثه ای عجیب در روز روشن خبر داد !

براساس خبر این نشریه سرنشینان ناشناس یک دستگاه خودروی پژو در جریان یک درگیری فیزیکی با دو سرنشین یک دستگاه اتومبیل پیکان، آنان را با زور و ضرب و شتم در صندوق عقب پژو انداخته و با خود بردند!

در این حادثه که 5شنبه گذشته رخ داده ، دو تن سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژوی یشمی رنگ با سریال تهران 42 که به نظر می‌رسید در تعقیب یک دستگاه خودروی پیکان قهوه‌ای رنگ هستند، در مقابل دفتر این نشریه پس از تصادف با خودروی پیکان، در حالی که کلت کمری در دست داشتند، به سرعت از اتومبیل خود پیاده شده و به دنبال یک درگیری شدید فیزیکی که با فحاشی و اهانت‌های رکیک این افراد نسبت به دو سرنشین پیکان همراه بود، آنان را در مقابل چشمان ده‌ها تن از شهروندان با تهدید و ضرب و شتم، به زور داخل صندوق عقب پژو جا داده و با بستن درب صندوق عقب، سوار اتومبیل خود شده و محل را ترک کردند.

این در حالی بود که 20 دقیقه پس از این حادثه عجیب که با اعتراض شماری از شهروندان نیز مواجه شد، یک دستگاه نیسان متعلق به امداد خودرو با حضور در بلوار ، اتومبیل پیکان قهوه‌ای رنگ را که شیشه عقب آن نیز شکسته بود، یدک کشیده و با خود برد.

تصاویر حاضر که توسط خبرنگار عکاس گروه حوادث تابان تهیه گردیده است، خود به روشنی گویای این حادثه عجیب که بازتاب منفی گسترده‌ای بر جای گذاشته، می‌باشد.


  

85/12/16
10:37 ع

Image
طرح روز کیهان، 15 اسفند
 
 
Image
طرح روز اعتماد ملی، کیوان زرگری، 15 اسفند
 
 
Image
 طرح روز ایران دیلی، 15 اسفند 

  

85/12/16
10:23 ع

با گذشت دو روز از تقدیم گزارش هیات 3 نفره ویژه رییس قوه قضاییه برای بررسی ماجرای فرار شهرام جزایری، به تدریج اخبار جدیدی از این گزارش، منتشر می شود.
به گزارش "الف"، در این گزارش آمده است: قاضی حسین زاده که از طرف الیاس محمودی، رییس مجتمع ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان امین اموال شهرام جزایری منصوب شده بود، از نزدیکان الیاس محمودی بوده و از طرف شهرام جزایری به سمت رییس هیات مدیره تعدادی از شرکتهای وی منصوب شده بود. در روزهای اخیر خبر فعالیت شرکتهای شهرام جزایری عرب با وجود حضور وی در زندان تایید و منتشر شده بود.
در گزارش هیات ویژه 3 نفره رییس قوه قضاییه آمده است : سه شنبه اول اسفند ماه پس از اینکه شهرام جزایری به بهانه دوش گرفتن در خانه شخصی اش از ماموران جدا می شود و باز نمی گردد، مسوولان مرتبط با پرونده وی به تصور اینکه وی باز خواهد گشت، از اعلام ماجرا خودداری می کنند و رییس زندان اوین نیز کارت ورود شهرام جزایری در روز سه شنبه را امضا می کند اما با گذشت 30 ساعت از باز نگشتن وی، ماجرا افشا می شود و به این ترتیب، جزایری 30 ساعت برای تمهید فرار و یا اختفا فرصت داشته است.
روز گذشته آیت الله شاهرودی آقایان الیاس محمودی، قاضی حسین زاده، رییس زندان اوین و قاضی دیگر پرونده وی را عزل و دستور داد دادسرای انتظامی قضات و دادسرای کارکنان دولت فوراً به اتهامات این 4 نفر با فوریت و دقت و قاطعیت و رعایت عدل و انصاف رسیدگی کنند.


  

85/12/16
10:23 ع

وحید جلیلی سردبیر مجله سوره به یادداشت عطاء‌الله مهاجرانی در یکی از روزنامه‌های صبح تهران پاسخ داد.

به گزارش "الف"، در یادداشت جلیلی آمده است:

یادداشت شما را درباره توقیف سوره خواندم . فرصت‌طلبی شما همیشه رشک برانگیز و مثال زدنی بوده است. اما اینکه بتوانید از قبای ژنده سوره نیز کلاهی برای خود دست و پا کنید نشان از نبوغی شگفت‌انگیز دارد.

فکر می‌کنم خودتان بهتر می‌دانید که سطر سطر سوره با ایمان به حقیقتی نوشته می‌شود که عزیزانی چون شما و امثال شما سال‌هاست آن را موهوم دانسته و به دنیای شیرین خویش رسیده‌اند.
پیشنهادی دارم؛ بهتر نیست به نوشتن رمان‌های سفارشی‌تان مشغول باشید و به خانواده برسید و برای آرمانگرایانی که کوچک‌ترین نسبتی با شما ندارند اشک تمساح نریزید؟

جناب آقای مهاجرانی!‌

تمام تلاش سوره این بوده است که باطن مشترک اسلام آمریکایی را در جلوه‌های مختلف فرصت‌طلب، محافظه‌کار، ظاهرگرا و ... به چشم مخاطبان بیاورد. اگر شما با هدیه گرفتن یک «خود» نویس از یک کارگردان به هیجان می‌آیید و کارتابل‌های وزیر ارشاد جمهوری اسلامی را روی زمین می‌ریزید تا به رؤیای شیرین «خود» فرو بروید، نویسندگان سوره سال‌هاست که با الهام از امامی که بزرگ‌ترین هنرمند تاریخ ایران است به جنگ فاستوس‌هایی آمده‌اند که چون خار در چشم انقلاب فرو رفته‌ اند.

به جمله اول بعدالتحریر من اشاره کرده‌ای. بگذار جمله آخر را نیز با هم مرور کنیم:

.... بدانید و آگاه باشد کار فرهنگی ذاتا و جنسا با سیاسی‌ کاری‌های این باندهای جدید که نوعا هم رفقای عزیز خود ما هستند از زمین تا آسمان توفیر دارد و باید در میان میدان فرهنگ ایستاده باشید تا بفهمید سیاست زده‌ها و سیاسی‌کارها چه دماری از هر چه که «زهر چه رنگ تعلق پذیرد آزادم» بدهد در می‌آورند. جنگ اصلی ما جنگ فرهنگی‌ها با سیاست بازها و سیاست زده‌هاست.

رفیق جدید عزیز! ‌برای آقای بنیانیان نوشتم که سوره شهید می‌شود ولی نفله نمی‌شود. به شما هم به عنوان یک برادر کوچک عرض می‌کنم مرده‌خوارها را به بزم شهادت راهی نیست. عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

***

یادداشت مهاجرانی در مورد توقیف سوره:

شاید اندکی پیش دستی است تا بتوان درباره توقف انتشار سوره نکته ای دقیق نوشت. حتما چنانکه مدیر مسوول محترم سوره وعده داده اند، شورای راهبردی نشریه را به هنگام منتشر می کند. تا پیش از انتشار مجدد می توان گفت؛

اول؛ سوره توسط هیات نظارت یا دستگاه قضائی متوقف یا توقیف نشده است. شکایتی علیه سوره- تا جایی که می دانم- ثبت نشده است.

دوم؛فضای مخالفت آمیزی هم علیه سوره در بین مطبوعات- به ویژه از سنخ اصولگرا- دیده نمی شد.

سوم؛ مشکلات مالی و بی مخاطب ماندن هم ظاهرا مشکل سوره نبوده است.

چهارم؛ حمله ای هم از نوع کوکتل یا سنگ پرانی به سمت سوره صورت نگرفته بود.

اما!(به قول ابراهیم گلستان، داد از این امای اول جمله!) مدیر مسوول با این رویکرد که نقد سوره علمی و دینی نبوده است، دستور توقف سوره را داده اند. بعدالتحریر شماره گذشته سوره را که می خواندم حس پنهانی می گفت این سوره تا پایان نازل نمی شود.

«ان شاءالله سوره بهتر می شود و ان شاءالله مملکت آباد می شود و ان شاءالله ماهم کمتر انتقاد می کنیم و بیشتر راهکار می دهیم و ان شاءالله کلاغه به خانه اش می رسد و ان شاءالله قصه ما به سر نمی رسد و ان شاءالله به ثمر می رسد...».

این بعدالتحریر بوی رفتن می داد. آشکار بود که در درون سوره تلاطمی وجود دارد. به گمانم مشکل از جایگاهی است که برای حوزه هنری تعریف شده و یا دست کم تلقی که وجود دارد، نمی توان از اهل نظر و اندیشه و هنر خواست که نگاه انتقادی نداشته باشند. علاوه بر آن نمی توان از آنان خواست که هرچه را مدیران می پسندند، بپسندند. گر چه در تاریخ سیاست ما چنین بوده که؛ «هر عیب که سلطان بپسندد هنر است.»

البته این سخن سعدی فقط در طول عمر یا از آن هم کمتر در دوران سلطانی سلطان کارا بوده است. فرهنگ و اندیشه و هنر سرشت غریبی دارد. تا دستور چهره می نمایاند مثل شفق تاریک می شود. نویسندگان سوره تقریبا تمامی آنان از رویش های انقلاب اند؛ چرا عرصه بر آنها تنگ شده است.

چرا به رغم این که امروزه شاهد یکدستی حاکمیت هستیم بازتاب و سیاست روز و سوره هرکدام به دلیلی و تدبیری از ادامه کار باز می مانند؟پاسخ روشن است. عرصه اندیشه و خبر و خلاقیت دستوری نیست. اگر دستوری شد، مخاطب از دست می رود. انبوه نویسندگانی که در دوران حاکمیت شوروی تشویق می شدند و مدال های رنگارنگ بر سینه شان نقش می شد امروزه همگی آنان مثل غبار محو شده اند. بر عکس آنچه در آن روزگار به شکل زیرزمینی منتشر می شد. (سامیزدات) باقی مانده است.از منتقد انتظار راهکار داشتن، امر شگفت انگیزی است. مثلا شما به مسوول رستوران بگویید؛ غذایتان بد بود، گوشت خام بود، برنجتان دندان گیر بود و او بگوید راهکار بدهید.

به خیاط بگویید کت و شلوار درست روی تنتان نمی ایستد، بگوید راهکار و... نقد نه ارائه طریق است و نه ایصال الی المطلوب. هشدار است. پرسش است. شعر کلاغ سید حسین حسینی؛ و بعدالتحریر شماره آخر سوره پیام آشنایی دارد. این کاروان چگونه به منزل می رسد؟ حیف شد، خمار قارعه میرشکاک ماندیم. تا روزگاری دیگر.


  

85/12/16
10:22 ع

محمود احمدی نژاد رییس جمهور با اشاره به انتقاد اخیر هاشمی رفسنجانی از کندی اجرای اصل 44 قانون اساسی سند چشم انداز گفت: چون جلوی دوستان عده ای گرفته و امتیازات ویژه قطع شده، اعتراضاتی به وجود آمده است.

به گزارش "الف"، دکتر محمود احمدی نژاد سه شنبه شب در کنگره «عاشورا پژوهی» در تالار کشور با ارایه آماری از واگذاری 2600 میلیارد تومان سهام شرکتهای دولتی در یکسال گذشته، گفت: در طی 14 و 15 سال قبل، دولتهای گذشته مجموعاً 3500 میلیارد تومان شرکتهای دولتی را واگذار کردند که بسیاری از آنها با رابطه و بی ضابطه بود و در مواردی با یک پنجم یا یک هشتم قیمت واقعی به صورت قسطی فروخته می شد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام سه شنبه با برگزاری یک کنفرانس خبری، دولت های خاتمی و احمدی نژاد را به تعلل در خصوصی سازی متهم کرد و با دفاع از خصوصی سازی انجام شده در دولت سازندگی، گفت: تنها دوره ای که خصوصی سازی با موفقیت انجام شد، دوره سازندگی بوده است و در دوره ریاست جمهوری من هیچ موردی از سوء استفاده یا تبانی در جریان خصوصی سازی اتفاق نیفتاد.

محمود احمدی نژاد سه شنبه شب با اشاره به واگذاری یک کارخانه مشهور در رشت در دوره سازندگی افزود: در یک مورد در خصوص یک کارخانه در رشت که 30 میلیارد تومان ارزش داشته، این کارخانه به 5/2 میلیارد تومان واگذار شده و این رقم تنها ارزش اجناس داخل انبار کارخانه بوده است.

رییس جمهور تاکید کرد، در دوران گذشته سرمایه گذاری جدید دولتی 500 برابر میزان واگذاری بوده است در حالی که در دولت نهم برای میدان دادن به بخش خصوصی برای اولین بار اجازه سرمایه گذاری جدید شرکتهای دولتی را گرفته ایم.

رییس جمهور تاکید کرد: این دوستان معترض نمی گویند که واقعاً از چه عصبانی هستند. کسانی که به مردم اجازه تاسیس بقالی نمی دادند و فروشگاه زنجیره ای دولتی تاسیس می کردند، امروز مدعی عدم اجرای اصل 44 شده اند.


  

85/12/11
10:40 ص

بدون مقدمه... نامه یک جوان شاغل در وزارت نفت به کانون فرهنگیان در پاسخ به اعلامیه (نفت ارث پدری شما نیست)

 

فقط میتونم بگم که واقعا شماها که قرار هست فکر بچه ها را درست کنید،‏چگونه این کار را میکنید وقتی فکر شما خراب است؟؟؟

مگر نمیگید شغل انبیاست معلی؟

آیا انبیا هم بابت هدایت دیگران پول میگرفتند و کلاس خصوصی می گزاشتند؟؟؟ یا 3ماه گرمای تابستان را استراحت میکردند؟ یا شبها در منزل استراحت؟؟؟ یا برای گرفتن پول بیشتر اعتصاب می کردند؟؟؟

اگر مثال کارمند نفت را میزنید، ثابت کنید که حقوقش اینی است که شما میگویید، ما کارمندان نفت هم از خدایمان است که این لایحه تصویب شود تا همه از حقوق مساوی بر خوردار شویم نه اینکه شما فروشگاه تعاونی داشته باشید و نفت نداشته باشد! و خیلی از امکانات رفاهی دیگر که شما نام میبرید. من شخصا دریافتی حقوقم با مدرک لیسانس فنی و 5 سال سابقه و 44 ساعت کار در هفته کار 280 تومان است شما چطور؟؟؟

ولی وقتی که نگاه میکنم میبینم مدیرم شب آرامش نداره، خواب نداره، نگران رسیدن سوخت به جایگاه هست، یا هر لحظه به هر بهانه توقیف حقوق میخورده، میبینم اصلا حاظر نیستم با آن دریافتی این آرامش فعلی خودم را از دست بدهم.

همین نفت که به عنوان ارث پدری نام میبرید از آبی که مینوشید ارزانتر در اختیار شماست. تا حالا به این فکر کرده اید؟؟؟ (مقایسه کنید آب معدنی و بنزین یا نفت و ...) آیا آن آب هم ارث پدری است؟؟؟

مملکتی که معلمش این است، وای به حال جوانش... معلمی که ماهی یک بار بخاطر گرفتن 10-15 هزار تومان پول بیشتر برای کار مشابه کار انبیا(!!!) کلاس درس رو تعطیل میکنه...

چرا همیشه ما باید فکر کنیم که همه باید پایین باشن؟ چه اشکالی داره که مدیر داد بزنه و دستور بده؟ آیا اگر خودمان هم جای انها بودیم باز هم همین طور قضاوت میکردیم؟؟؟

اگه راست میگید حواب بدید!


  

85/12/8
10:52 ص

این روزها ماجرای عجیب و بسیار مشکوک فرار شهرام جزایری از چنگال سست دستگاه قضایی، توجه محافل سیاسی را به خود معطوف و قلوب دوستداران انقلاب را جریحه دار کرده است. جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره این رویداد تامل برانگیز، ضروری می داند نکاتی را یادآور شود:

1.    هر چند حجم فساد مالی شهرام جزایری نسبت به ابعاد فساد مالی و ریخت و پاش ها در برخی از مرکز دولتی و شرکتهای ارتزاق کننده از بیت المال، چندان زیاد نیست، اما در سالهای اخیر، شهرام جزایری به درست یا غلط به نماد مفاسد اقتصادی و از آن مهمتر به نماد پیوند نامبارک «ثروت»و«قدرت» تبدیل شده است. به همین دلیل هیچگونه کوتاهی، سهل انگاری یا کوچک شمردن پرونده وی، قابل قبول نیست.

2.    پدیده شهرام جزایری، معلول ساز و کارهای معیوبی است که چرخه فساد مالی و پیوند سیاستمداران و ثروتمندان و رانتخواران را تشکیل می دهند. هر چند برخورد با معلول ضروری است، برخورد با ریشه ها و علت و عوامل محرک چرخه فساد ضرورت بیشتری دارد. با وجود تصریح و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مبارزه با ریشه های فساد، امروز قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و دولت باید پاسخ دهند با گذشت نزدیک به 6 سال از صدور فرمان، برای قطع ریشه های فساد و جلوگیری از باز تولید شهرام جزایری ها چه کرده اند ؟

3.    فرار شهرام جزایری پس از 4 سال و اندی رسیدگی قضایی به پرونده قطورش، در واقع ریشخند به عدالت و دستگاه قضایی است. در این حال اخبار و شایعات بسیار خطرناک درباره تبانی و معامله با وی شنیده می شود. به این نحو که شهرام جزایری قبل از اعلام حکم، از کشور خارج شود. جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن اظهار نگرانی شدید از وجود این شایعات و سکوت قوه قضایی درباره ابعاد این ماجرا، از دستگاه قضایی قویاً می خواهد، اولاً برای تطهیر خود از این شایعات، حکم قضایی شهرام جزایری را که تا امروز باید صادر می شد، بصورت غیابی صادر و اعلام نماید، ثانیاً کل پرونده شهرام جزایری را به طور کاملاً شفاف برای افکار عمومی عرضه کند و توضیح دهد که رسیدگی به این پرونده چرا بیش از 4 سال طول کشیده است؟ ثالثاً با تشریح دقیق ماجرای فرار وی، مقصران و همدستان وی را هر چه سریعتر معرفی و مجازات کند. این کار حداقل اقدامی است که دل مجروح دوستداران انقلاب را تا حدودی التیام می بخشد.

4.    ماجرای فرار شهرام جزایری یکبار دیگر نشان داد که دستگاه قضایی برای اجرای فرمان 8 ماده ای مبارزه با فساد، هنوز صلاحیت و آمادگی لازم را ندارد. این در حالی است که نه تنها از سوی مسوولان ارشد قوه قضاییه برای رفع نقایص و عیوب این دستگاه تلاش جدی و موثری دیده نمی شود، بلکه مسوولان دستگاه قضایی عملاً جلوی تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضاییه را نیز گرفته اند. امروز اراده لازم برای آسیب شناسی و رفع معایب قوه قضاییه در مبارزه با مفسدان و متوقف کردن چرخه مولد فساد، یک ضرورت حیاتی است.

5.    در شرایط فعلی که استکبار جهانی با تمام توان تبلیغاتی و شدیدترین بیان، نظام جمهوری اسلامی را مورد هجوم روانی قرار داده و انقلاب بیش از هر زمان دیگری، به حضور با صلابت مردمی در صحنه نیاز دارد، تلخ کردن خاطر مردم نجیب ایران و ضربه به مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی، خیانتی آشکار و غیر قابل بخشش است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در این شرایط حساس اعلام می کند کسانی که با سهل انگاری و بی مسئولیتی، ماجرای تاخیر در رسیدگی به اتهامات و سرانجام فرار شهرام جزایری را باعث شده اند، به جرم ضربه به اعتماد عمومی و سلامت و مشروعیت نظام، مستحق محاکمه و مجازات هستند.
  

85/12/8
10:50 ص

نماد پیوند قدرت و ثروت و سمبل مبارزه با مفاسد مالی ایران فرار کرد. به گزارش "الف"، شهرام جزایری امروز در حالیکه دست بند به دست همراه عده ای از ماموران در حال انتقال به محل استقرار کارشناسان دادگاه رسیدگی به اتهامات خود بود، از آنچه "غفلت" ماموران مراقب وی خوانده می شود سوء استفاده کرده و فرار کرد.

بر اساس این گزارش، جزایری هم اکنون در داخل کشور به سر می برد و به احتمال زیاد در صدد خروج از کشور است.
 
روابط عمومی قوه قضائیه پس از انتشار اخباراولیه مبنی بر فرار وی، ابتدا این امر را تکذیب و سپس آن را  تایید کرد.

مقامات قضائی برای پیدا کردن وی از مردم کمک خواسته اند. نکته جالب توجه در فرار بزرگ جزایری، دست بند به دست بودن وی در حال فرار است. اینکه چگونه وی توانسته است در حالیکه دست بند بر دست داشته و در معیت چند مامور بوده است، فرار کند، نکته ای است که مسئولین قضائی می بایستی به افکار عمومی توضیح دهند.

  

85/12/8
10:48 ص

فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر امور خارجه آلمان، روز 5 شنبه پس از دیدار با همتای روس خود در برلین، با لحن گستاخانه ای گفت: برنامه اتمی بلندپروازانه ایران نمی تواند مردم ایران را سیر کند.

به گزارش "الف"، و به نقل از خبرگزاری ها از برلین، در این دیدار، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز ضمن حمایت از ادامه مذاکرات هسته ای با ایران گفت، باید منتظر گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران بود تا بر اساس آن گامهای بعدی را مشخص کرد.

هنوز (تا ظهر جمعه)، وزارت امور خارجه کشورمان عکس العملی نسبت به اظهارات گستاخانه و توهین آمیز وزیر خارجه آلمان نشان نداده است.
  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ